miercuri, 27 iunie 2012

POSETELE PERSONALIZATE DE CATRE KMY STYL-UN MUST HAVE AL VERII

   
  Pentru ca sunt femeie-ador posetele.Am foarte multe posete,fiecare cu povestea ei.
        Inainte mi le cumparam din magazine-insa nu prea nimeream fie culoarea fie modelul fie erau extrem extrem de scumpe-dar intr-o zi am avut sansa sa o cunosc pe Camelia Radut -din a carei maini ies niste posete minunate-personalizate pe gustul fiecarei cliente-sau pe gustul fiecarui client-face si borsete ,haine de piele,curele personalizate.
       Mie imi place in mod deosebit sa port lucruri si bijuterii unicat drept urmare ma duc si imi aleg pielea si modelul si creatoarea este deschisa spre orice gand bun.
 
  Pentru cele interesate de raport extraordinar pret calitate site-ul are cateva modele expuse insa cele mai multe se alfa la sediul firmei din Timisoara.La sediul firmei se vad si plicurile de seara pe care Camelia le faureste pentru evenimentele speciale.

http://cameliaradut.ro/


Eu sunt asa de mandra de toate posetele mele-inca mi-as dori sa fiu paianjen sa port o poseta pe fiecare brat.
  Aruncati un ochi si de ce nu faceti o vizita la sediu. Eu ma simt de a casei acolo-efectiv mi-as face culcus intre atatea minuni.
Iata cateva din modelele mele de suflet.


Un comentariu: