joi, 5 ianuarie 2012

FOREVER YOUNG CU PHOTOSHOP

Nu as vrea ca aceasta postare sa fie ca un atac la adresa fotografilor de pretutindeni.Nu aceasta este scopul ei.
  Ceea ce urmeaza scris este o remarca a mea -nu neaparat ca si make up artist ci ca si femeie care mereu a fost impresionata de lumea revistelor glossy-si care are o camera numai a ei de lectura in casa cu un mare colt rezervat acestor gen de reviste.
   De cand mi-am dezvoltat hobby-ul cu make -up ul am inceput sa inteleg foarte multe in domeniu beauty-ului si mai mult de atat am avut sansa de a  lucra pe anumite proiecte cu niste colegi fotografi si de a incerca sa inteleg cate putin si din universul fotografiei.
  De multe ori cand mi se aseaza o fata pe scaunul de make -up si imi tranteste cate o revista in fata, imi aud urechile-vreau sa fiu ca si vedeta x si y.
   Ca si artist incerc sa pun accent cat se poate de mult pe perfectiunea pielii-ascunderea defectelor,ridicarea formei ochilor si alungirea lor-ascunderea cosurilor si a semnelor din nastere sau a ciupitului de varsat de vant.Dar sunt om-si ca si om sunt limitat-nu pot face o perfectiune a fetei ca si in reviste.
  Si atunci incep si le explic despre lumea revistelor si a pozelor.
  Nu sunt experta si nici nu pretind insa  mi se pare ca traim intr-o lume in care ceea ce se vinde prin reviste este din ce in ce mai fals.Pe de o parte in revistele glossy-se vinde imaginea femeii independente,libere,puternice care isi face masti naturale si merge la tratamente de infrumusetare si care datorita faptului ca isi ingrijeste pielea va ajunge la 70 de ani sa arate ca si la 20 .Pe de alta parte majoritatea din pozele din reviste sunt photoshopuite.
    Trebuie stiut ca Ileana Cosanzeana si Fat frumos nu sunt vesnici-toti ajung batrani-din Ileana Cosanzeana devine Ileana Osanzeana si Fat Burtos si Chelios.
Nimeni nu opreste timpul in loc si deocamdata din cate stiu eu nimeni nu a gasit reteta magica pentru nemurire.Din momentul in care ne nastem singura noastra certitudine ramane moartea-restul e relativ.
   Adevarul e ca putem sa avem grija de noi-e chiar obligatoriu sa avem grija de noi-de tenul nostru -sa folosim creme adecvate si sa ne ferim de soare.Putem face tratamente de intinerire si injectii cu botox sau acid hialuronic si de ce nu operatii estetice.Nimeni nu ne interzice asa ceva ,este o lume libera.
  Atat timp cat suntem constiente ca si femei-ceea ce vedem in reviste ,in domeniu pozelor e doar o iluzie .Femeile din reviste sunt alese pe spranceana-cea mai frumoasa din cele mai frumoase si sa nu vorbim de varsta fotomodelelor.
La un curs de make up care l-am urmat cu un artist specializat in a machia pentru revistele glossy-la demo de make ups pe care ni le facea isi alegea modelele la sange.Fiecare model era bun pentru un stil de make up.NU mergeau mai multe stiluri de make up pe acelasi model si sa il si avantajeze.
  Si atunci cu toata tristetea din lume am concluzionat.
   Traim intr-o lume falsa ..a imaginilor frumoase si perfecte-poate de acea si cumparam revistele sa vedem ceva ireal de frumos.Insa cand te trezesti la cruda realitate iti dai seama ca crema x la care se face reclama intr-o revista nu face pielea neteda si ridurile sa dispara si nici rimelul y nu face genele lungi ca si cele false.Recent a existat un mare scandal pe tema aceasta-a cremelor minune in care a fost implicata si  o actrita renumita Julia Roberts.
   Iata si cateva exemple din lumea vestita a pozelor minune:


  Ce putem face?Sa fim optimisti-sa admiram frumusetea acolo unde este si unde nu este sa incercam sa o vedem.Sa fim constienti ca tineretea fara batranete nu exista si ca fiecare varsta are etapele ei frumoase.
  Si daca chiar dorim sa tinem timpul in loc pentru cateva clipe si sa redevenim tineri-exista photoshop.
Vorba celor de la Aphaville-let us die young or let us live forever...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu