sâmbătă, 3 decembrie 2011

SCHIMB DE EXPERIENTA - MACHIAJUL RUSESC

       Azi am avut sansa de a face un schimb de experienta in domeniul machiajului rusesc cu  make up artist Oxana- ea efectuand o demonstratie de machiaj rusesc- cu ajutorul acuarelei si tehnicii grafice.
   Am vazut multe poze cu genul acesta de machiaj pe facebook si pe internet in general si m-au impresionat mereu culorile puternice si stilul curat cu care se lucreaza.Se pune mult accent pe tehnica grafica si pe formele exacte care efectiv se deseneaza pe ochi si nu atat de mult pe tehnica practicata de noi-cea de blending.

     Am avut sansa sa vad  cum se folosesc acuarelele si cake eyeliners si mi-am dat seama ca am avut o parere gresita despre modul de aplicare al lor.Adevarul este ca stilul rusesc de machiaj pune foarte mult accent pe culoare -se folosesc baze colorate(acuarele)se folosesc eyelinere colorate-si combinatii de culori mate si pudre sidefate.

      Produsele testate au fost exclusiv Make up atelier paris-care detine o multitudine de farduri de ochi mate in palete de cate 5 culori-foarte foarte pigmentate-nu am intalnit  inca asa o pigmentatie decat la culorile make up for ever si la unele culori mac.
      De asemenea mi-au placut si unii pigmenti de ochi testati si unele glittere-care adera foarte bine peste bazele de machiaj si acuarele.E foarte important in tehnica ruseasca sa  se incadreze ochiul intr-o forma -iar culorile aplicate sa nu se imbine ci sa fie aplicate in degrade.

   In rest sprancenele si pregatirea fetei se face aproximativ la fel ca si la machiajul cu care suntem obisnuiti.Se aplica fondul de ten cu pensula si se face contour.Se aplica blush si highlight  iar apoi se contureaza buzele.

  Mi-au placut foarte mult blushurile pudra ale firmei atelier si baza pentru fata.

  Cand voi avea ocazia voi face o prezentare a lor deoarece astept sa intru in posesia produselor si sa le testez efectiv pe mine.

   Pentru fanii produselor de machiaj de calitate -in curand in Timisoara vom avea si un punct de desfacere al firmei Make up atelier si vom avea sansa de a face seminarii de weekend si master class-uri cu traineri in machiajul rusesc din  Chisinau si din Rusia.Voi reveni cu detalii legate de deschiderea magazinului si despre orarul seminariilor  cu o viitoare postare pe blog.
     Va las sa urmariti si pozele de la intalnire.

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca va placut tehnica de lucru a vijagistior din r.moldova. Si eu sunt make-up artist si pot spune ca cele mai bune produse sunt de la Atelier Paris. Succese.

    RăspundețiȘtergere
  2. si unde se poate invata aceasta tehnica?

    RăspundețiȘtergere