marți, 2 iulie 2013

CELE MAI BUNE FONDURI DE TEN

 Daca tot am lansat azi subiectul fondurilor de ten am decis sa va povestesc ce fonduri de ten m-au impresionat recent si care am decis ca sunt must haves -pentru mine.
 Probabil ca fiecare artist si femeie are cateva fonduri de ten sau produse de makeup preferate insa azi eu voi discuta despre cele care imi plac mie.


1.VICHY DERMABLEND-cu siguranta in momentul de fata fondul de ten number 1-cel pe care l-as recomanda oricui-si celor cu probleme de ten si celor ce nu au-este un fond de ten extraordinar-si primul fond de ten sub care nu ma mananca deloc pielea(si eu care ma scarpin cam e la orice fond de ten profesional-pentru ca sunt alergica).

Asa de mult iubesc acest fond de ten incat i-am dedicat o postare distincta.

2.FACE AND BODY-MAKEUP FOR EVER-face parte din categoria fondurilor de ten light,perfect de purtat atat ziua cat si seara,nu are efect de masca-tenul arata proaspat si natural.

  Este un fond de ten buildable -asta inseamna ca aplicand mai multe straturi obtineti o putere mai mare de acoperire -insa isi pastreaza efectul natural.
3.SMARTSKIN -NUMERIC PROOF-Un fond de ten absolut genial.Cand mi l-a pus OVI pe fata efectiv a fost love at first sight.Efectul matasos pudrat-si totusi atat de luminos m-a cucerit definitiv.NU degeaba in momentul de fata el este top 1 best selling foundations in lume si adoratul artistilor.
Merita incercat, e un fond de ten divin.

4.HD MAKEUP FOR EVER-Un fond de ten bun-cu putere medie de acoperire-necesita atentie cand este aplicat, insa daca e aplicat corect -efectul e divin.

5.PROLONGWEAR FOUNDATION-MAC-un fond de ten perfect daca cauti o acoperire mare si o rezistenta deosebita.Atentie,ca orice fond de ten de lunga  durata -usuca tenul si eu nu il recomand de uz zilnic.


Voi ce fonduri de ten folositi?



11 comentarii:

  1. Ana, pentru ce tipuri de ten ai incercat fondurile de ten mentionate?

    Ofera mai multe detalii cu privire la tipurile de ten pentru care se preteaza aceste fonduri de ten.

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fondurile au fost testate pe toate tipurile de ten :)unde mentionez ca usuca-inseamna ca nu sunt dedicate tenurilor uscate:)hd si dermablend au fiecare postari separate pe blog

      Ștergere
  2. Imi place top-ul realizat, bun de notat, totusi as dori o parere mai detaliata despre fiecare, presupun daca tot sunt primele 5 cele mai bune, merita fiecare cate un articol :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dermablend vichy,hd makeup for ever au deja postari pe blog:)te rog citeste-le:)pt restul urmeaza

      Ștergere
  3. tare as vrea sa incerc numeric proof, nu stiu cum sa-l cumpar, ca trebuie testate nuantele. xxx

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna..as vrea sa imi comand numeric proff dar nu ma descurc cu nuantele..mai putea ajuta?? De exemplu am avut Bourjois Flower perfection nuanta 52...deci c nuanta de la numeric proof mi-ai recomanda.. ?? :* :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna simona;)nu stiu cum arata bourjois..52..dar la numeric proof-smartskin..nuanta f deschisa e shell..una intermediara e asia...ce mai des folosita cred...pentru ten deschis spre mediu..iar beige si golden beige sunt fonduri de ten mai inchise ca textura.nici eu nu am toate nuantele insa astea mi-au placut f mult

      Ștergere
  5. buna ..as avea o rugaminte.poti sa imi recomanzi un fond de ten bun,pentru evenimente dar care sa nu aiba efet de masca dar totusi sa acopere bine imperfectiunile.tenul meu find normal sper gras.multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna renata:)in general fondurile de ten matifiante au un pic efect de masca:)eu iti recomand smart skin de la numeric proof;)

      Ștergere
  6. buna!eu mi-am luat recent un fond de ten cu o acoperire foarte buna, de la o firma noua pe piata, Laura Clauvi se numeste, vi-l recomand si voua!

    RăspundețiȘtergere