marți, 24 ianuarie 2012

MAKE UP ATELIER PARIS-WATERPROOF LIQUID FOUNDATION


   Recent am achizitionat fondul de ten waterproof al firmei Atelier.Marturisesc ca eu personal am o problema cu fondurile de ten si cremele in general.Pentru ca fac alergie la majoritatea din produsele de ingrijire a tenului precum si la o mare parte din cele de make up, imi aleg cu foarte mare grija produsele pentru ingrijirea fetei.
  Pana acum m-am impacat excelent cu fondul HD de la Make up for ever si cu FACE AND BODY de la MAC.
  Am zis sa incerc si un fond de ten Waterproof sa vad toleranta tenului meu pentru asa un produs.

Firma atelier paris il descrie:
-rezistenta sporita la apa si transpiratie
-putere mare de acoperire
-produce efect de catifelare al fetei
-efect antishine al pielii
-potrivit tuturor tipurilor de ten
-fara parfum

Se aplica cu un burtel cosmetic umezit pentru un efect natural sau cu o pensula de fond de ten pentru o acoperire perfecta.


Este recomandata o atentie deosebita cand folositi produse de ingrijire a tenului ce contin dextrina(produse ce doresc efect de lifting).De asemenea poate fi subtiat cu silicon pentru o aplicare cu airbrushul.



Ce pot spune eu?
 Din momentul in care l-am  aplicat, efectiv mi s-a lipit de piele.Eu acasa imi aplic fondul de ten cu degetele pentru ca asa imi place mie.
Mi-a acoperit urgent roseata cauzata de cuperoza si cu toate astea nu sesizam ca port fond de ten.M-am dus in curte cu oglinda dupa mine si m-am studiat din toate partile..si da-nu se vedea ca port fond de ten.Tenul avea un aspect mat astfel incat nu am necesitat decat foarte putina pudra pulbere.Am aplicat peste el si putin Cream colour base de la Mac pentru highlight si s-a comportat excelent.
  Mi-a placut mult-fata nu mi-a mai transpirat,fruntea nu mi-a lucit.Textura perfecta.A rezistat cu brio pana seara.Plus faptul ca dupa demachiere nu mi-am gasit fata iritata deloc.




Ce nu mi-a placut?
Faptul ca mi-a uscat putin pielea.Drept urmare as recomanda folosirea unei creme hidratante-sa fie lasata sa actioneze vreo 10 minute iar dupa aceea aplicat fondul de ten.Si nu l-as recomanda celor cu ten uscat decat pe perioada verii.

Cui il recomand?
Tuturor tipurilor de piele cu probleme sau fara.Este un fond de ten cu putere excelenta de acoperire,cu o rezistanta deosebita si arata natural-merge perfect atat pentru machiaj natural cat si pentru cel de seara.L-as recomanda in mod deosebit pentru persoanele cu ten gras si lucios care nu doresc sa mai foloseasca pudra in cantitati masive sau care nu vor pudra deloc.De asemenea l-as recomanda pe perioada verii.
  Pentru cu persoanele cu ten uscat nu este foarte indicat-pot folosi acelasi fond de ten insa in varianta hydra control liquid.

Produsele Make up atelier se gasesc in Timisoara-pe GH lazar nr 17 prin distribuitor Oxana Bocancea.
Produsele make up for ever se gasesc in Bucuresti -si pot fi comandate prin curier  la numarul de telefon de pe pagina lor Oficiala de facebook.
Produsele Mac se gasesc in Bucuresti-Baneasa Shopping Center si in Budapesta pe Vaci Utca-Arena Plaza si West End City center.

9 comentarii:

  1. Ana, ce pret are acest fdt? si ce nuanta ti-ai luat?
    Tenul tau este deschis?
    Fdt bate spre galben/bej sau roziu?

    Ce alte fonduri de ten ai folosit? in ce nuante (daca iti amintesti)? Intreb pentru a-mi da seama daca nuanta pe care ti-ai luat-o tu la acest fdt mi s-ar potrivi si mie. Merci.;)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am folosit nuanta 2y.am un ten normal de exemplu de la mac folosesc nc 25 sau nc30.-fondul de ten e cumva neutru spre galben putin.in general eu folosesc mac studio sculpt sau hd de la make up for ever 118 sau 125.acest fond de ten il recomand numai pt tenurile grase-sau vara si la ocazii speciale.folosit in exces are tendinta sa usuce pielea.insa e impecabil si cu putere mare de acoperire.plus ca eu care sunt sensibila nu am facut alergie la el.iti recomand fondul de ten hidratant de la atelier..pentru toata ziua

    RăspundețiȘtergere
  3. am uitat sa iti raspund la pret-cred ca era undeva la 100 si ceva de ron:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci,Ana. Utile informatiile. :*
    Ti l-ai luat de la noi? se gaseste si aici?

    RăspundețiȘtergere
  5. da:)eu le-am luat din timisoara-prin oxana bocancea-o gasesti pe facebook:)site-ul ei se cheama lectii de machiaj:)ea distribuie atelier aici:)dc nu o gasesti o sa iti las eu nr de telefon si ti le vireaza prin curier-daca nu esti din Timisoara

    RăspundețiȘtergere
  6. Am gasit pg de Fb. Merci. Ma bucur ca se gasesc si la noi aceste fdt.
    Nu-s 100% decisa daca sa investesc sau nu in acest fdt., dar mi-a atras atentia fiind laudat de unii makeup artisti pe you tube si tot cautand info., am ajuns pe blogul tau.

    Oricum, cred ca merita banutii.. iar daca spui ca pretul este in jur de 100ron, cred ca e un pret bun, comparativ cu cel al altor fdt high-end...

    Pupici.
    Merci pt toate informatiile.

    RăspundețiȘtergere
  7. hey :D

    Se poate sa listezi te rog ingredientele? :* (sau o poza cu unde sunt scrise). Pe site nu sunt.

    RăspundețiȘtergere
  8. artemis acum am vazut comentariul tau-stai sa vad dc mai gasesc sticla si le listez:)

    RăspundețiȘtergere