duminică, 18 mai 2014

MAC ALLURING AQUATIC-VARA 2014 E PLINA DE CULOARE





  Imi e dor de vara,de soare si vacanta,de Grecia,de Corfu...de atat de multe lucruri incat tanjesc dupa orice poza si miros care sa imi aduca aminte de momente si locuri frumoase.Si pentru ca nu trebuie sa iti doresti ceva prea tare ca se  si implineste-iata ca unul din brandurile mele dragi lanseaza o colectie inedita pentru vara.
  Mac cu siguranta s-a intrecut pe sine la aceasta colectie din punct de vedere al prezentarii produselor-mai ales fiind colectie limitata e clar ca toate produsele sunt mici bijuterii si o mica avere pentru cei care colecteaza produse Mac(printe care si eu).Ambalajul e genial,e albastru turcoaz,imprimat cu picaturi de apa si ma bucur de fiecare data cand deschid vreo pudra bronzanta sau fard de ochi.....mi se pare ca aud si miros marea.
 Unele produse fac parte din gama permanenta(pudrele bronzante-drept urmare nu mi le-am cumparat)iar altele sunt editie limitata.
  Punctul forte al colectiei sunt cu siguranta rujurile,pudrele bronzante si fardurile de ochi.
  E o colectie mare-merita incercata.Deocamdata la noi nu a ajuns inca si nu stiu daca va veni-dar pentru cei care merg in afara tarii e deja pe rafturile magazinelor Mac-si mare parte din produse deja sunt sold out.
  Va las sa va bucurati de cateva poze.





sursa poze pintrest

2 comentarii:

  1. Ana e superbaaaa colectia!!!! Fingers crossed sa vina si la noi:(((
    Tu ce ti-ai luat mai exact? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hey;)colectia nu cred ca vine la noi din nefericire;)eu am luat-o din ungaria:)am rujul goddess of the sea,culori de ochi lorelei si soul serenade,blushul sea me hear me,skin finishurile brozner,aphrodite's shell si delphic si un gloss..clear water;)

      Ștergere