miercuri, 27 mai 2015

INGLOT HD PERFECT COVERUP FOUNDATION-THE NEW MUST HAVE!!!

 
   Sunt extrem de pretentioasa cu fondurile de ten si toate produsele  pentru machiaj pe care le cumpar. Le incerc pe mine prima data si dupa le incerc pe cliente.Am un ten extrem de sensibil si ma irit foarte usor-mai ales de  la fondurile de ten cu mare acoperire-astfel incat nu suport un fond de ten pe fata mai mult de 2,3 ore fara a ma scarpina de zor.
  Dupa un masterclass in Timisoara unde  am avut sansa sa vad lucrandu se  cu Hd ul -de trainerii Inglot-Daniela si Marius-am zis ..gata eu ma duc sa imi cumpar si eu unul si sa ma joc cu el.
  Inca de la primul puf care mi l-am pus pe mana am simtit o consistenta deosebita.Nu m-a mancat pielea deloc-semn bun-drept urmare mi  l-am aplicat si pe fata.
  E un fond de ten de noua generatie-cu extract de trufa alba in compozitie,hipoalergenic,deosebit de delicat cu pielea,mai ales cu cea sensibila.Mai mult de atat-desi este un fond de ten cu putere mare de acoperire-si cu aspect mat-el se adapteaza tuturor nuantelor si tipurilor de ten -fara a usca pielea.
E disponibil in opt nuante.
Este perfect pentru a fi folosit zilnic  dar si  pentru filmari sau poze(adica uz profesional).
Eu  sunt maxim de incantata de acest fond de ten-si ii prevad un loc de cinste in case-ul meu de acum inainte.
  Voi ce parere aveti?L-ati testat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu