duminică, 4 noiembrie 2012

ATENTIE SPRANCENE --CREIONUL MAKE UP ATELIER PARIS LA ORIZONT

 

                   Obsesia mea-si nu numai a mea-sprancenele perfecte.
                      Stiu-anul acesta si anul viitor-trendul este-sprancene cat mai naturale-pur si simplu lasate ca si la mama natura,periate si fixate cu putin rimel transparent de sprancene.Eh...la mine pur si simplu nu merge.Dupa ce am nascut-cu tot efortul nepretuit a lui Ovi de a imi face sprancele perfecte si al meu de a le lasa sa creasca..sunt pline de goluri.
   Cea mai mare greseala a noastra-a femeilor-este ca in adolescenta,majoritatea dintre noi ne pensam aiurea-dupa ureche-sau avem nesansa unui stilist de sprancene care ni le penseaza oribil.
   De multe ori recomand fetelor cu care vin in contact-mai bine sa nu isi penseze sprancenele daca nu sunt sigure ca stiu sa faca asta-sau ca exista cineva indeajuns de talentat sa le faca sprancene frumoase.
 
  Testez de ceva vreme multe produse cu care sa imi modelez sprancenele.Cand ma vede cineva-nu conteneste sa imi laude sprancenele perfecte Iata si secretul meu:poate ca nu am timp mereu sa ma machiez-desi mi-as dori-insa putin fond de ten si creion de sprancene folosesc.
  Sunt fan creioanele de sprancene de la MAC si MAKE UP FOR EVER.Insa recent am testat un creion nou-si surpriza-iubire la prima vedere.
   Creionul MAKE UP ATELIER PARIS-nb 8 mi se potriveste ca o manusa.Este un creion intr-o nuata de maro deschis-cald-se potriveste perfect-satenelor si brunetelor-are o textura moale cremoasa-se aplica usor si rezista mult.
  Imi place sa imi desenez cu el firele de par lipsa pentru un aspect cat mai natural al sprancenelor.
  Desi am testat de nenumarate ori produsele atelier-care imi plac foarte mult(in special paletele de ochi-deja am mentionat in alte postari produsele)nu am testat pana ieri creioanele de sprancene.Binenteles ca l-am achizitionat si acum sta la loc de cinste in trusa all day.
  Ce pot sa spun?Merita sa il testati.
   Pentru mine e deja un MUST HAVE.
 NU uitati produsele Make up Atelier se gasesc pe strada GH Lazar nr 17-la Sediul magazinului si scolii de machiaj atelier Paris.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu