joi, 22 noiembrie 2012

UNTUL DE SHEA-cel mai bun hidratant pentru piele


       
     Provenit prin extragere din nucile arborelui de shea care creste in savanele Africii de vest,el este prelucrat manual de catre femeile africane.
   In forma sa pura si nerafinata untul de shea este un adevarat miracol-contine vitaminele A si E-care contribuie la regenerare celulara si au efect anti imbatranire,ajuta extrem de mult pielea matura,ridata dar si cea uscata sau iritata.
   Se foloseste pentru corp,mai ales dupa baie pe pielea umeda se intinde putin cate putin pentru ca altfel da senzatia de piele unsuroasa.
  Se foloseste de asemenea pentru fata si buze-fie integrat in compozitia unor creme fie ca si atare-pur si simplu se ia putin unt in palme si se incalzeste un pic pentru a se topi si a se intinde cat ma bine.
  Pentru parul casant si uscat este un remediu excelent-se topeste putin unt de shea pe baie marina si cand este topit se aplica la radacina firului de par si pe toata lungimea firului si se sta cu capul invelit intr-un prosop cald 15 minute dupa care se spala si clateste bine parul.
  Untul de shea si-a dovedit eficacitatea si pentru tratarea vergeturilor -sau pentru prevenirea lor(inclusiv femeile gradive il pot folosi).

   De asemenea el poate fi folosit si pentru bebelusi pentru pielea lor sensibila si pentru iritatiile cauzate de scutec.
  

  Eu l-am incercat-mie imi place enorm- il folosesc pur si simplu ca atare -dupa demachiere pe pielea putin umeda.Il topesc in maini si il intind pe fata si pe gat si decolteu.  Pur si simplu imi hidrataza pielea si nu imi irita fata-si parca imi ajuta la tratarea cuperozei.

Uneori il mai folosesc combinat cu uleiuri -eu il combin cu ulei de rosa mosqueta sau cu ulei de migdale.
  

 Ce am uitat sa va mai spun de el?
  Excelent remediu pentru persoanele care sufera de psoriazis-ajuta la tratarea bolii.Studii medicale din Franta au aratat importanta folosirii untului de shea in tratarea psoriazisului,a eczemelor si a iritatiilor.

  Merita incercat -insa in varianta nerafinata-si ATENTIE:Nu are un miros tocmai placut-miroasa a nuca-a unt..a  ceva ciudat:)Insa nu va speriati tocmai mirosul sau este garantia calitatii.
  
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu