luni, 7 ianuarie 2013

2012 BEAUTY AWARDS-PRODUSELE MELE PREFERATE IN 2012



    2012-a fost un an plin din toate punctele de vedere pentru mine-am lucrat poate mai mult decat in alti ani-sau poate am simtit eu mai multa oboseala si stres pentru ca pe langa jobul meu de toata ziua si hobby-ul cu makeup-ul-am alaturat si jobul de full time mother-care efectiv m-a pus la pamant.
   Si pentru ca in anul 2012 tot ceea ce am lucrat s-a petrecut de acasa-m-am cadorisit singura cu fel si fel de produse de makeup pe care am avut sansa sa le testez pe mine si pe fetele care veneau la mine in weekends la atelier.
 Iata care sunt ele-fara vreo ordine anume:

din categoria good girl gone bad-vine rujul Mac Lady Danger:

Tusul meu de suflet-blacktrack tot de la Mac:
Make up for ever compact shine on powder nr 3:
Paletele de farduri -atelier paris-numerele 19,22,2 si 13.

Eyelinerele gel Atelier Paris-mai ales cel maro si cel ivorie:
Pigmentii atelier paris pp 21 si pp 04

Make up for Ever full coverage concelear: 6
 

Daca as scrie despre toate produsele nu mi-ar ajunge 100 de pagini-dar in mare-acestea au fost marile mele iubiri pe 2012.

Ale voastre?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu