marți, 12 februarie 2013

SEDINTA FOTO IN TINUTE DE DIANA MICULIT


       O experienta inedita pentru mine cel putin.Dupa cum am spus si intr-o postare anterioara,m-am indragostit de creatiile Dianei cu mult timp in urma.
           Sunt absolut divine.Si atunci am decis sa punem tara la cale intr-un proiect minunat-alaturi de oameni dragi.
           Fotografa noasta-Alexa Vlad-este un copil minune al fotografiei Timisorene,are viziune-asta mi-a placut de la prima colaborare.
           Cu Ramona Boboc am fost la prima colaborare pe hair styling insa este un artist foarte talentat si mi-a placut mult stilul ei de lucru-cu siguranta vom mai colabora si pe viitor.

      Prea multe de povestit nu sunt-dupa cum stiti deja-pentru acele cateva poze-munca de culise este enorma.


      Iar modelele noastre-Claudia Marusanici,Mihaela Pasculescu si Jessica au fost absolut divine si extrem de rabdatoare.
        Cu aceasta ocazie-salut echipa pro si manechinele si va las cu poze din cadrul sedintei foto.

     Nu uitati-creatiile Dianei Miculit-sunt prezentate pe pagina ei de facebook Atelier Diana Miculit.









Un comentariu: