miercuri, 6 februarie 2013

TIPS FOR PERFECT WEDDINGS


  Ziua nuntii-what a day..cine nu se imagineaza intr-o rochie de mireasa superba si in niste ipostaze de vis?
  Eh the perfect wedding day-de multe ori se dovedeste a fi departe de perfect.De ce?
 EU cred ca stresul si dorinta de a fi totul ca la carte ne mananca.
  Uneori uitam de fapt esentialul-nunta e facuta sa marcheze iubirea in cuplu.Sa fie o data de referinta-un moment de care sa iti aduci aminte cu drag-fiecare poza vazuta sa iti fure un zambet cu gandul la acea zi minunata.
  Din experienta mea-pot sa va povestesc despre cateva lucruri-si de restul vom vorbi la urmatorul bootcamp pe tema mirese si nunta perfecta.
 
  Am promis ca nu voi fi o bridezilla..si tocmai ca  am  fost.Oricat am pus eu la punct fiecare detaliu -am sfarsit intr-o mare de stres -agitatie-m-am imbracat in masina pe drum spre biserica,cat pe ce sa ne uitam verigetele si mai aveam si copilul pe cap-pe care de asemenea l-am imbracat in masina..
   Oh boy...what a day....

 

Sa incepem cu inceputul.O nunta trebuie gandita din timp si cu calm.
In cazul in care o veti organiza singuri fiecare detaliu trebuie bine pus la punct.
Cel mai simplu este sa aveti parte de cineva cu experienta alaturi care sa fi organizat un eveniment de genul.
 NU uitati-cel mai important este amprenta personala.Invitatiile,tortul,aranjamentele florale,muzica,sala ,biserica trebuie sa va reprezinte.

  Mie imi plac rochiile de mireasa-personalizate-daca nu gasiti the one-faceti o rochie pe gustul vostru.
  Buchetul de mireasa-nu trebuie sa fie in trend ci special conceput dupa gustul miresei.
  Freza si machiajul trebuie sa fie un moment de bucurie si rasfat-nu de stres si asteptat ore in sir..
  Deosebit de importanta este proba si in machiaj si la freza..sa nu te trezesti ca ai altfel de look decat ti-ai dorit.Sa nu uitam nimeni nu face hocus pocus si citeste ganduri-e bine sa ai o discutie cu stilistul si artistul pentru orice eventualitate in lipsa de proba.

  Playlistul muzical-e bine sa il alegeti singuri.Melodiile voastre preferate vor aduce o nota aparte evenimentului.
 
 Locatia si accesorizarea salii e importanta de asemenea-toti vrem un loc superb insa de cele mai multe ori nu iese cum ne dorim.
Cel mai important este sa mizezi pe accesorizare simpla si de efect pe moda celor de dincolo.Cu cat mai bogat decorata sala cu atat mai obositor scenariul si evenimentul in sine..

Biserica si slujba-ar trebui sa fie scurte si cat mai la obiect.Fara prea multe aleluia-si daca se poate fiecare parte sa isi faca singura juramintele.

Pozele-pentru mine sunt o parte extrem de importanta.La urma urmei ele raman marturie a frumosului si fericitului eveniment.Niste poze superbe cu bun gust vor aduce zambetele la fiecare deschidere a  albumului.

Ce mai e de spus?Atatea si atatea...Insa:

De ce sa nu ne petrecem ziua nuntii superb?


Cand lumea e relaxata totul e perfect.Sa nu uitam.O nunta-e un prilej de bucurie.











 La  astfel de evenimente minunate..cei care nu mai sunt cu noi ne vor fi acolo sa ne vegheze bucuria..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu