marți, 19 august 2014

HELLO INGLOT TIMISOARA-BINE AI VENIT

 

  Desi suntem vazuti ca si provincia si marile branduri isi desfac intai tarabele prin Bucuresti,eu zic ca ne meritam cu cinste locul de capitala a makeup-ului din Romania.Deoarece cele mai multe evenimente de make up si beauty chiar au loc aici si lumea le gusta din plin.
  In Timisoara majoritatea din femei-chiar daca nu fac parte din categoria artistilor-sunt pasionate de frumos si iubesc produsele de calitate.
  Lansarea showroomului Inglot a fost al 2 lea mare eveniment organizat sub egida lui Marius Lupu si a lui Nicolas MakeUp School.
  Intr-un cadru festiv si un garden party am avut sansa de a testa produsele Inglot pe care nu am avut sansa sa le studiez prea atent la Bucuresti.
 Mi-a placut atmosfera destinsa si lumea dornica sa se joace cu degetele prin pigmenti si pudre.Sa nu mai zic ca m-am falimentat din nou.
 Iata din cateva poze ce s-a intamplat pe la event:







Showroomul in gasiti pe strada:Petre Ramneantu nr 17.

Un must visit.

Poze de Iulia Maris.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu