joi, 7 august 2014

JURNAL DE VACANTA-CORFU PARTEA A 6-A -LA CEREREA VOASTRA TOP LOCURI DE VIZITAT

   Se zice ca fiecare sufletul are un loc caruia ii apartine.Imi place sa cred in povesti.Imi place sa visez ca sunt copil din nou si ca am un loc de suflet in care imi construiesc un univers doar al meu.
  Imi place sa calatoresc dar nu extrem de mult,nu stiu daca imi e teama de locurile noi-sa nu ma dezamageasca sau pur si simplu pentru ca unele locuri in care am mai fost ma atrag atat de mult si ma cheama la ele an de an.
  Inainte sa merg in Corfu(Kerkyra pe numele ei grecesc)am mai vizitat Grecia de cateva ori, am mai fost pe  insule si pe continent si deja aveam in sange acel microb grecesc,dar cred ca aici a fost pur si simplu dragoste la prima vedere.Stiu ca poate pentru altii locul in sine nu are prea multe case alb albastre si nici marea de vreo culoare deosebita dar pentru mine e ACASA.
  Mirosul de iarba si busuioc cand ma plimb seara prin padurea de maslini  imi da o stare de bine incat as vrea sa il pot inchide intr-o cutie si sa ramana cu mine mereu.
  Am primit enorm de multe mesaje pe facebook de la persoane care ma urmaresc constant si care ma intreaba de insula si ma vad un fel de ambasador sufletesc al ei.Poate ca sunt unul pentru ca am reusit prin pozele postate sa determin si alti oameni sa viziteze paradisul meu.
  Si atunci am decis sa postez cateva locatii din Corfu care sa merite sa fie vizitate de cei dornici sa isi faca amintiri pe insula.
  Incepand din Nord vest va asteapta Canalele Iubirii(Canal D'amour) in Sidari si  7 heaven in Peroulades:

Angelo Kastro:o veche fortareata
Celebra Paleokasteritsa in vest-statiunea preferata a Madonei:



Glyfada-locul nostru drag din acest an(mai ales a lui Luski care a alergat pe nisip 2 saptamani non stop)

Agios Gordios:
Lake Korisson si  Halikounas beach cu dunele sale de nisip care se pierd in mare:
Incepand din nord est avem:Kassiopi
Barbati :

Ipsos:


 Celebrul Corfu Town cu cafenele sale:


Kanoni si manastirea Vlacherna:

 Achilleon-


Kaisers bridge:
 Iata cateva din sutele de locuri frumoase de pe insula.
 Eu cred ca fiecare poate descoperi noi locuri de vizitat si noi amintiri de facut aici.
 Nu sunt prea multe de spus despre Corfu-eu il am in sange si cam atat.Restul e povestea mea pe insula.De cate ori plec ma simt cam asa:

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu