joi, 8 septembrie 2011

TOP 5 PRODUSE DE MAKE UP ACCESIBILE CA SI PRET

Pentru ca nu toata lumea are acces la Mac-Make up for Ever si alte branduri renumite de produse profesionale sau de lux in domeniul make up ului-pe vremea cand si eu eram incepatoare aveam in trusa de make up urmatoarele produse:

1.REVLON COLORSTAY FOUNDATION-un fond de ten cu putere mare de acoperire -cu un finish mat perfect-care poate da clasa cu usurinta multor fonduri de ten foarte scumpe-are avantajul de a veni intr-o multitudine de nuante si este disponibil in 2 variante-pentru ten uscat/normal si pentru ten gras/mixt.Poate fi purtat singur sau fixat cu o pudra-si in mare rezista cu succes aproximativ  8 ore.Singurul dezavantaj pe care eu l-am vazut la acest produs a fost faptul ca nu are pompita de aplicare si trebuie manevrat cu grija-pentru a nu varsa toata sticla.


2.MAYBELLINE DREAM MOUSSE BLUSH-se aplica usor cu degetele si mi-a placut ca lasa un luciu superb.
3.L'OREAL VOLUMINOUS-mascara mea de suflet...si preferata multor make up artisti-intrece cu brio orice alt brand de mascara(mai putin cel de la lancome)-confera volum genelor.

4.NYX EYESHADOWS-culorile mele preferate din gama low cost.Am avut peste 20 de nuante individuale-palete de cate 3 culori , 5 culori si pigmentii.

5.Glossurile REVLON-foarte pigmentate si hidratante-inca le mai folosesc.
Voi ce produse preferati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu