vineri, 30 martie 2012

MIREASA PERFECTA-ACCESORIILE PERFECTE

    Accesoriile sunt acel plus de stralucire de care avem nevoie noi femeile in ziua cea mare-fie ca este vorba de o bijuterie deosebita,de un pantof sau poseta si de ce nu de o curea mai chic.
  Iata in randurile ce urmeaza accesoriile ce mie imi plac si care sunt facute de tineri designeri de accesorii de la noi din Timisoara.
  Josephine ne propune sa alegem fie cerceii asezati pe lobul urechii fie cei stil candelabru-glamour:)



  Pentru miresele retro-colierul Le Noeud-este superb.
 Casa de bijuterii lucrate manual-Bonton-pune la dispozitie o gama larga de accesorii minunate.
Preferatii mei raman cerceii cu perla-perfecti ca si accesoriu.

   Pentru miresele- indraznete-2 seturi deosebite:

Charm de Paris ne propune-cerceii vintage-absolut superbi pentru o mireasa deosebita.

 Tot aceasi firma ne propune cerceii candelabru vintage pentru miresele iesite din tipare.
  Nu toate miresele vor sa poarte voalul clasic-in ziua de azi se poarta ace de par,piepteni sau cordelute accesorizate.
  Mie imi plac:
de la josephine:

charm de paris:
  La categoria pantofi essenza ne ofera o gama variata:



 Nu sunt fan posete purtate de mirese-dar cred ca un clutch ar fi mai potrivit pentru un astfel de eveniment:

 Ca sa inchei-anul acesta am studiat o gramada de reviste pentru mirese si am urmarit foarte multe bloguri.
De departe cel mai reusit look de mireasa a fost cel al creatoarei de moda  timisorene Adriana Delia Barar.
  Voi ce parere aveti?

3 comentarii:

  1. Ai gusturi foarte rafinate! Atat Charm De Paris &Josephine creaza bijuterii superbe! Le urmaresc cu mare interes creatiile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Ana.Imi plac beauty tips-urile tale,foarte mult.Daca as fi inainte de nunta,cu siguranta as aplica multe dintre sugestiile tale.Doua dintre ele,le-am si aplicat si am fost pe deplin multumita:Am apelat la serviciile unui make-up artist de nota 20,despre care nu pot vorbi decat la superlativ si care, dupa ce m-a machiat,m-a lasat fara cuvinte...Cu siguranta ca machiajul a avut acel efect de WOW!!!pozitiv asupra mea.Acel make-up artist esti TU!!!
    Iar in "ziua cea mare"am avut incaltaminte de la Essenza,atat de zi cat si de seara(adica pantof elegant cu toc cat si balerini pe timpul noptii) care m-au satisfacut pe deplin.Raportul calitate/pret este foarte bun in opinia mea,la acest brand.Felicitari pt blog si keep it like that!!!

    RăspundețiȘtergere