vineri, 23 martie 2012

PRODUSELE LUNII MARTIE

   Si pentru ca am ajuns la sfarsitul lunii-am decis sa fac o prezentare a produselor care le-am achizitionat si folosit luna martie.


 1.MAKE UP FOR EVER-La boheme eyeshadow palette-o trusa de farduri absolut senzationala-culorile sunt impresionante si sidefate.
2.MAKE UP FOR EVER-pensula 2s-preferata mea in ultimul timp.
3.MAC-rujul Costa chic-pentru ca imi aduce aminte de vara si de Corfu-locul de unde l-am cumparat.

4.MAKE UP ATELIER-EYELINER GEL-mov si ivorie-au o rezistenta deosebita-sunt waterproof si pot fi puse si pe conjunctiva.
5.AVENE-LOTIUNE MICELIARA-o folosesc pentru demachiat.
Mie imi place-pentru ca avand un ten sensibil e perfecta .
Care sunt produsele voastre preferate?

Produsele Make up For ever se gasesc in Bucuresti in cadrul Buticului Pro si pot fi comandate in provincie de pe pagina de facebook unde se gaseste nr de telefon de contact.Produsele Mac se gasesc in Bucuresti in Baneasa Shopping center si in Budapesta pe Vaci Utca-Arena Plaza si West End City Center.
Produsele Atelier se gasesc in Timisoara-prin magazinul de pe strada Gh Lazar nr 17.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu