vineri, 26 aprilie 2013

DESPRE APARITIA MEA IN REVISTA LES PROFESSIONNELS



     Cred cu tarie ca unele vise se implinesc..doar atunci cand muncesti pana la epuizare si crezi in ceea ce faci.
     Nimic nu cade din cer,exceptand ploaia,zapada si alte fenomene meteo-in rest totul necesita multa vointa si munca.Inca de copil, pe vremea cand imi petreceam timpul cantand la pian-profesoara mea imi spunea:"Ana-10% talent si restul munca".
     Acum stiu ca asa este.Insa pe langa multa munca si acel mic gram de talent ai nevoie si de noroc si mai mult-de oameni care sa creada in tine.
    Multi dintre cei ce ma urmaresc pe blog stiu ca acel cineva pentru mine a fost Ovidiu-cel mai mare artist al nostru din Banat si din tara si sper si in curand munca lui sa fie cunoscuta si peste hotare pentru ca merita.
 
Prin faptul ca el a crezut in mine si m-a incurajat-am stiut ca pot sa fac ceva in acest domeniu care sa conteze si sa poarte amprenta mea.Si iata in revista am vorbit despre BOOTCAMPS-by Ana Preda-un nou stil de seminar dedicat tuturor iubitorilor de beauty,makeup,foto,fashion,bridal-un eveniment gratuit ajuns si la a 3 editie care a adunat artisti si pasionati de frumos din zona de vest a tarii.

  Pentru mine conteaza si imi doresc din suflet-exact cum am spus si in revista sa atragem atentia tarii asupra noastra.Noi nu suntem doar o provincie-noi suntem noi-Banat-un loc care abunda de pasiune pentru tot ceea ce este frumos.
  Meritam sa avem evenimente deosebite si firme mari care sa isi desfaca produsele la noi pe piata-si pana la urma inclusiv Mac Cosmetics au ajuns si vor fi prezenti la noi cu un magazin.
 Sa nu uitam de asemenea mari branduri de makeup despre care am vorbit mereu la bootcamps si care deja vireaza produse in zona noastra via curier:MAKE UP FOR EVER ROMANIA,NUMERIC PROOF,ATELIER PARIS(care  are si un magazin si scoala in Timisoara) si MEDIK8.


  E foarte greu sa organizezi evenimente oriunde-dar mai ales in Banat.Lumea e reticenta-foarte putini sunt cei ce iau in serios evenimentele-multi confirma venirea si nu apar..decat dupa cateva zile cu scuzele de rigoare pe internet.
  Nimic nu se poate face si organiza fara multa munca si daruire.Daca vrem evenimente si lucruri deosebite trebuie sa punem si noi osul la munca.Ne-am obisnuit sa stam si sa asteptam multe chestii mura in gura.E foarte important pentru lumea artistica -din orice domeniu sa stie-ca doar cu un simplu curs de makeup-hairstyling sau foto-nu ajungi artist.Inseamna ca esti doar la inceput de drum si ca urmeaza multe alte evenimente la care vei lua parte.
 Asta daca iti doresti cu adevarat sa inveti ceva.Toata maestria unui om inseamna si experienta pe care o acumuleaza de-a lungul timpului -singur sau alaturi de alte persoane.


 Un alt aspect important pe care l-am punctat si as dori sa il repet-este statutul ARTISTULUI IN ROMANIA.
 Sunt  dezgustata sa vad ca tot mai multa lume desconsidera acest statut-aceasta meserie.
 Am vrut sa precizez in revista dar nu am apucat-multi dintre artistii din orice domeniu-sunt OAMENI CU STUDII SUPERIOARE-cu facultate,cu master ,cu doctorate..sunt oameni pasionati-care inteleg ca una e meseria ce au dorit sa o faca si alta este arta.Sunt oameni superiori pentru ca isi dedica intreg timpul liber unui lucru in care cred cu tarie si chiar il implinesc.

Spre exemplu imi aduc aminte de o perioada destul de trista in viata mea cand ma afecta ce imi spuneau domnii mei colegi de facultate-"vai ana tu ai invatat atata-te-ai specializat pe x domeniu si alegi in weekenduri sa dai cu pensula,pai nu ti-e rusine?"

  Si le-am raspuns si mi-am raspuns mie-am dovedit ca pot in orice domeniu.Pentru mine -sufletul meu-e arta,e tot ceea ce e frumos si pur si pe care doar acei putini pot sa inteleaga.Pentru mine nu este rusine sa practici nici o meserie-daca tu crezi cu desavarsire in ea.Rusine sa le fie celor care comenteaza doar sa se afle in treaba si care nu au alte preocupari decat sa se uite in ograda altora si nu in a lor.


 Sa nu uitati-indemnul meu din articol-credeti in vise-si munciti pentru ele.
  Fiecare om isi dedica timpul sau cum doreste-iar cei ce alegeti sa va dedicati timpul vostru unui lucru care va face fericiti-sunteti de 1000 de ori castigati.NU uitati-nu ducem cu noi in groapa nici o avere-e pacat la sfarsit de viata sa ne uitam in urma si sa realizam-CA AM UITAT SA NE TRAIM VIATA-AM UITAT DE NOI.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu