marți, 25 iunie 2013

DIN CULISELE MASTERCLASS-ULUI DE PENSAT SI STILIZARE SPRANCENE


  Cred cu tarie ca Banatul dovedeste ca poate fi locul ideal al unor evenimente deosebite pe domeniul de beauty,makeup si mai nou pe stilizare de sprancene.
    Nu stiu sincer cate dintre voi va confruntati cu problema pensatului si a sprancenelor perfecte insa eu(de cand mi-am dezvoltat pasiunea cu makeupul)am intalnit sute de femei cu sprancene mutilate.
  Dupa cum stiti -e foarte greu in ziua de azi sa gasesti pe cineva care sa te ajute  sa obtii forma ideala de sprancene.
  Eu una am avut norocul de a il cunoste pe Ovidiu cu 13 ani in urma si m-a pensat corect din prima si de atunci am devenit dependenta de el.Insa Ovidiu e om-are si el limite-si nu putea face fata la fluxul imens de fete dornice sa isi gaseasca forma ideala pt sprancene.
  Si dupa multe cautari pe net-am gasit un om minune al acestui domeniu-fondatorul scolii Ibrows din Bucuresti-prima scoala special dedicata  DOAR pensatului profesional si  stilizarii de sprancene.
 La doar 25 de ani Darius Stanese este un vizionar,un adevarat guru al sprancenelor perfecte-naturale si superbe.
   Dupa spusele lui si experienta traita in cadrul masterclass-ului pot spune ca arta sprancenelor se invata, pentru ca necesita timp si rabdare sa gasesti forma corecta si perfect adaptata fetei.

  NU poti incadra sprancenele in cateva forme sau scheme(vezi modelul Anastasia Soare-cu celebrele stencils)ci trebuie tu ca si cosmeticean si stilist de sprancene sa cauti acea forma-mai bine zis sa ai viziune.


Promit ca voi reveni cu o postare amanuntita dupa incheierea evenimentului-pana atunci va las in compania unor poze din cadrul masterclassului.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu