marți, 9 iulie 2013

FONDURILE DE TEN NUMERIC PROOF-SMART SKIN-NUANTA SI TEXTURA

 
    Atunci cand alegi un fond de ten te uiti la mai multe criterii-sa se potriveasca la cat mai multe persoane,la cat mai multe tipuri de ten,nuante de piele si  multe altele.
  Ar fi ideal sa avem un fond de ten perfect care sa arate ca si o a 2-a piele..insa am zis ca acest fond de ten ramane la nivelul de poveste pana am intalnit smart skin.
  Multi dintre noi avem prin case-uri fonduri de ten dedicate-tenurilor uscate,tenurilor grase,tenurilor sensibile,cu putere mare de acoperire cu putere mica..o gramada de fonduri de ten la urma urmei.
  Cand am testat prima data pe pielea mea acest fond de ten-a fost love at first sight.Mi s-a parut un fond de ten genial ca si textura-avand in vedere ca am un ten sensibil,cuperozic si alergic care transpira pe zona t si se usuca in rest.Pur si simplu mi-a venit ca o manusa.
  Numeric proof nu este un brand foarte cunoscut la noi-inca.Sunt sigura ca dupa ce produsele vor fi testate de catre artisti-acest brand va avea multe de spus in domeniu de makeup.
  Smart skin are o putere de acoperire excelenta dar lasa  tenul luminos,este un fond de ten care ofera un finish mat si totusi lasa pielea sa respire.Raspunde cu brio noilor cerinte de pe piata teatrului si filmului,fiind descris cel mai bun fond de ten HD.

 Stiu ca multe dintre voi va intrebati-bine,bine..dar totusi vreau sa il incerc pe pielea mea sa stiu ce cumpar, de unde..si cat costa.Dar cea mai mare problema ramane alegerea nuantelor potrivite-atunci cand nu ai decat cateva poze pe post de ajutor.
  Ce pot eu sa va sfatuiesc-eu una personal am cumparat 4 nuante din cele 13-shell,asia,honey si golden beige-adica o nuanta f deschisa,una intermediara.una mai inchisa si una inchisa bine.

  Nu imi permit financiar sa le cumpar pe toate-insa daca as avea bani sigur le-as cumpara toate nuantele pentru ca sunt sigura ca vor arata perfect.Urmariti ghidul de nuante de pe site ca ele corespund destul demult cu culoarea pe care o are fondul de ten in sticla.
 


  Nu uitati - pentru un rezultat perfect e recomandabil ca fondul de ten sa fie aplicat uniform si sa fie lasat sa se usuce inainte de pudrare.Pentru un efect maxim trebuie sa aplicati fondul de ten cu bureteii numeric proof sau un burete de machiaj cu textura moale care sa nu absoarba in exces fondul de ten.

Produsele pot fi achitionate de pe pagina de facebook NUMERIC PROOF ROMANIA sau ADHARA PRODUSE COSMETICE.Acolo aveti toate datele de contact necesare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu