duminică, 15 septembrie 2013

MUST HAVE MAC PRODUCTS

Pentru ca am primit atat de multe mesaje de la voi cele care ma cititi am sa fac un mic top(fara vreo ordine anume de preferinta)despre produsele mac care mie imi plac si cred ca s-ar potrivi majoritatii din fete/femei:


  Sa incepem la partea de demachiere-eu sunt fan CLEANSE OFF OIL- dupa cum bine ati auzit-un ulei de demachiat care este absolut extraordinar- este din 100% produse minerale si se potriveste tuturor tipurilor de ten-dupa ce se maseaza foarte bine pe piele..se clateste cu apa si lasa fata pur si simplu hidratata fara sa o incarce.Un must have.
Tot din gama de ingrijire continuam cu lip conditioner-atat de necesar pe perioada iernii-un produs care se poate purta pur si simplu ca un strugurel super lucios-se poate aplica peste un creion mat de buze sau peste ruj.
 Preferatul makeup artistilor din intreaga lume.

Vrei buze pinky nude a la Kim Kardashian?

Atunci cumpara rujul ANGEL:
 Daca nu ai auzit de gama viva glam-sa sti ca ea doneaza toate beneficiile catre bolnavii de sida-mac fiind cel mai mare brand de makeup si artistry din lume care sprijina cercetariile pentru a vindeca aceasta boala.
 Cumparand orice produs din gama viva glam-ajuti si tu.
  Preferatul meu din toate timpurile VIVA GLAM V(5)-se potriveste pentru absolut toate tipurile de ten-e un ruj cremos-perfect pentru zi sau seara.
 MY all time favorite.

Si pentru ca orice machiaj cere pensule-iata 217-best mac brush ever-pentru blending-aplicare pigment sau culoare pe ochi-aplicare highlight sau produse cremoase.
Vine toamna bine imi pare-am un rosu prin sertare;)
 Iata si my all time favorite russian red-by mac:
Daca va cautati un blush potrivit pentru orice moment al zilei-natural si cu efectul de wow-MELBA e potrivit:

Si ultimul produs din aceasta postare-este soft and gentle-MSF-un produs senzational de highlighting-culoarea pielii putin sidefata-the wow effect-sau the kardashian cheek effect;)

Care sunt produsele voastre preferate mac?

Promit cat mai multe postari despre acest brand-avand in vedere ca in sfarsit(yupii)avem in oras un magazin.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu