miercuri, 9 octombrie 2013

MITUL GENELOR FALSE-PRO SAU CONTRA?



  Genele false...atat de iubite sau de blamate.Pentru mine acest subiect a devenit uneori suparator.In trecut am dedicat o postare genelor false si machiajului de pitipoanca : http://anapredabeautytips.blogspot.ro/search?q=gene+false
 Fiecare om e liber sa faca cum considera legat de aspectul sau fizic.Mai mult de atat -in momentul de fata cand internetul a dat acces la atat de multa informatie,cand avem la dispozitie sute de bloguri de beauty si makeup ma mir ca lumea cunoaste prea putin de ele.
  Cea mai mare teama a mea este insa-ca lumea observa si vede doar aspectul negativ al lor.Dupa cum am mai mentionat si in alte postari-in oras la noi si in Romania-datorita numarului excesiv de artisti aparuti pe piata peste noapte care pur si simplu nu stiu sa puna nici macar genele corect-care folosesc produse de proasta calitate si lipici stil super glue..s-a ajuns la un fel de bau bau atunci cand vine vorba de genele false.
 Ce pot eu incuraja fetele-este sa studieze foarte bine piata atunci cand aleg sa isi puna gene si sa vada urmareasca munca artistilor in domeniu si feedbackul clientelor.E cel mai important.
 De asemenea recomand punerea genelor cu lipici eye sensitive-cel care nu dauneaza ochilor si nici genelor-si care se poate demachia cu demachiant si nu necesita o noua vizita la un salon pentru a da  jos genele.
   Mai mult de atat va recomand purtarea genelor doar la ocazii speciale-si in cadrul machiajelor speciale-pentru obtinerea efectului wow.
 Nu uitati -nici un machiaj de seara nu este complet fara corectie de gene.
 
  

Un comentariu:

  1. Iubesc genele false dar pana acum eu nu mi-am pus niciodată. Am citit foarte multe lucruri despre aplicare, lipici folosit sau mod de aplicare dar recunosc ca am avut o anumită teama de a nu le aplica corect si așa am făcut ori de câte ori am avut o Mica intentie

    RăspundețiȘtergere