marți, 24 decembrie 2013

2013 BEST BEAUTY BUYS-PRODUSELE MELE PREFERATE IN 2013

    Si pentru ca am ajuns aproape la final de an am simtit nevoia sa laud cele mai bune produse ale anului 2013,produse care le aveam sau le-am cumparat anul acesta si au devenit MUST HAVES in case-ul meu.
   Pot spune cu mandrie ca posed un arsenal de produse superbe-care imi sunt atat de dragi de parca as avea diamante.Imi place sa le studiez si sa ma joc cu ele si vreau sa cred ca am insuflat aceasi mare dragoste pentru produse si cursantilor mei de-a lungul acestui an.
  Si ca sa nu mai lungesc postarea dau drumul la lista ca avem ce posta.
  Fara vreo ordine de idei anume-produsele sunt:

MAC 217 BLENDING BRUSH-fara ea viata mea ar fi trista.A fost prima mea pensula mac si prima mea mare iubire.I-as dedica 100 de postari dar pentru ca am numit-o de atatea ori prima pe lista-consider ca e cea mai mare lauda la adresa ei.
MAC WARM SOUL-blushul meu de toata ziua-il folosesc atat pe mine cat si pe cliente sau modele,e un blush mineral cu o culoare aproape de nuanta pielii si tenta irizata-e minunat de purtat toata ziua.


 NARS ALBATORS:chiar daca nu esti fan Kim Kardashian nu se poate sa nu ii fi observat machiajul impecabil.Iar conturingul si highlightingul ei sunt celebre.
 Cand am citit ce foloseste mi-am cumparat urgent Albatros.Daca nu ai auzit de produs poti cauta la mine pe blog pentru ca i-am dedicat o postare.


  MAKE UP FOR EVER-star powders-produse multiuse-pigmentii mufe sunt divini.Toti cursantii mei care s-au jucat cu pigmentii s-au indragostit.
NU necesita alte laude.

MAKE UP FOR EVER MIST AND FIX-perfect pentru fixarea machiajului
NUMERIC PROOF-SMART SKIN-un fond de ten care l-am folosit pana am inceput sa scutur sticla cand se golea.Nu mi s-a mai intamplat asa ceva la alt fond de ten.
NUMERIC PROOF-PIGMENTII-indeosebi champain,canteloupe si oxygen.
  
ATELIER PARIS-paletele 22,19 si 05-mate si absolut ideale pentru blending.
ATELIER PARIS: pigmentii  pp 04,pp21,pp13 si sl01.

BEAUTY BLENDER:desi e ultimul trecut pe lista e la fel de important ca orice alt produs.
   

Cred ca as putea continua cu lista la nesfarsit.Cursantii mei rad si spun-"Ana pentru tine orice produs e la categoria preferat".Le dau dreptate.Dar trebuie sa precizez ca din produsele preferate exista unele de care nu ma pot dezlipi si sunt cele de mai sus.
  Voi ce produse ati preferat acest an?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu