luni, 30 decembrie 2013

RETROSPECTIVA LUI 2013 SI AVANPREMIERA 2014-CE AM FACUT SI CE VOI FACE










    Anul 2013 a fost un an plin.Am tras din greu la 3 joburi .Nu e usor sa fi parinte si jurist si make up artist.Stiu, nici unul din cele 3 joburi nu au nici in clin nici in maneca unul cu altul si totusi spun ca le-am realizat cu brio.
      Am muncit peste masura-am dormit enorm de putin,am incercat sa dau ce e mai bun din mine copilului meu,jobului meu si nu il ultimul timp pasiunii mele machiajul.
    Am pus bazele scolii mele-am avut parte de cursanti la cursul intreg de make up artist incepator,am scolit si pe partea de avansare-am invatat la automakeup cursantele sa se machieze singure.
    Am organizat primul bootcamp de bridal events in primavara si am fost publicata cu evenimentele mele bootcamps si in les professionnels magazine.
   Am organizat impreuna cu Oxana Bocancea primul masterclass de stilizare sprancene si l-am avut alaturi pe Darius Stanese.
 Am fost coprezentator al evenimentului lui Ovidiu-primul sau seminar pro si prima sa iesire in public cu un eveniment inedit pe spring trends.
 Am fost pr al evenimentului Renatei Abdullaeva in primavara.
  Am fost in vizita la Kruger Brent cea mai tare scoala de makeup din Romania si la Make up For ever Magazinul pro.
 Am participat la masterclassul lui Alex Abagiu si la Masterclassul Svetlanei Viznuk.
  Si nu il ultimul rand am devenit vizitator de seama in magazinul Mac care in sfarsit s-a deschis la noi pe urbe.
  Aceste fiind zise..cam asa a aratat anul meu pe scurt..am uitat sa precizez aportul meu moral si cu pensula adus mireselor,naselor,domnisoarelor de onoare sau participantelor la diferite evenimente.

  Sper ca anul care vine sa imi aduca multa sanatate si putere de munca,sa am parte de cursanti dornici sa invete si sa iubesca meseria de artist si sa ne auzim cu bine pe noi postari.

  Va pup  si LA MULTI ANIIIIIIIIIIIIII!!!!!















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu