vineri, 31 octombrie 2014

INGLOT LIPSTICK 294 -UN BORDO PERFECT PENTRU TOAMNA

   Rar mi se intampla sa imi placa atat de mult un produs de machiaj la prima vedere..sau sa zic la prima testare.Vazusem deja acest ruj pozat la Alexandra-un make up artist din Bucuresti si stiam ca trebuie sa il am urgent.Dupa cum stiti si nu mai e nici un secret sunt un adevarat colectionar de produse de machiaj.Imi place sa cred si chiar cred ca un artist adevarat va avea in case o gramada de produse de la diferite branduri.Dupa mine,nu exista vreun brand anume in mod deosebit ci mai multe branduri pe care trebuie sa le jonglam.
  Rujul 294 e un ruj cremos ca si textura,foarte puternic pigmentat -ajunge sa il dai o singura data pe buze si rezultatul e o culoare mov/bordo puternica.
  Are o textura impresionanta, e matasos si rezista destul de bine pe buze-3/4ore-chiar daca  mananci sau bei ceva si are un aspect mat.Daca mai aplici si un creion de buze in aceasi nuanta cu siguranta va rezista si mai mult.
 

 Si pentru ca vine sezonul rece(de fapt e deja aici)berry lips a la Rihanna sunt la mare purtare.
  Voi ce parere aveti de rujurile Inglot?
 Eu ma bucur ca avem un show room si in Timisoara.
  Si cu siguranta voi reveni si cu alte postari despre produsele Inglot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu