sâmbătă, 2 iulie 2011

Despre pensulele de make up

O gramada de fete m-au tot intrebat ce pensule de make up folosesc.Mi-a fost foarte foarte greu sa raspund  pentru ca eu nu folosesc o firma anume de pensule de make up ci mai multe firme si am invatat exersand ca anumite pensule imi plac mai mult decat altele si ca nu toate pensulele au destinatia pentru care au fost create si poti improviza cu ele.
Cand am inceput primul curs de make up nu stiam inca ce utilizare au fiecare pensule-drept urmare mi-am achizitionat un set de pensule nu foarte scumpe-din gama E.L.F care pentru inceput mi-au prins bine si am invatat sa le folosesc-sa le spal si sa am grija astfel incat sa isi pastreze forma cat mai mult timp si sa nu le cada parul.Binenteles ca fiind o gama de produse low cost si accesibile tuturor am ajuns sa inteleg de ce unele pensule costa mai mult si de ce platim firma.
Dupa ce am terminat primul curs am investit intr-un set de pensule al firmei Sigma despre care citisem si auzisem o gramada de lucuri bune si pot spune cu mana pe inima ca mi-au placut foarte mult aceste pensule-unele le mai folosesc si in ziua de azi-si rezista excelent si isi pastreaza forma mult timp-singurul incovenient pe care l-am gasit a fost ca unele din aceste pensule isi pierdeau din par.Oricum o investitie excelenta-iar multe din pensulele sigma sunt copii autorizate dupa pensulele mac-uneori aveau chiar si acelasi numar si forma-foarte greu puteau fi deosebite de cele mac.
Dupa ce am dobandit experinta cu pensulele sigma am inceput sa lucrez cu pensulele mac si make up for ever-pensule deosebit de calitative.Am sa atasez poze cu pensulele mele preferate .Pensule pentru ochi MAC 217-239-224 si make up for ever pensula 17s si pensula 4n de buze.
De asemenea tin sa metionez firma de pensule Da Vinci-care detine pensule de foarte buna calitate din par natural si artificial -destinante make up ului-cu o mare varietate de forme si modele.
Fiecare artist isi gaseste pensulele preferate si va lucra cu ele-cred ca tine de indemanare si gusturi.Sper ca v-a ajutat  postarea mea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu