duminică, 24 iulie 2011

Greek make up style

In ultimii ani mi-am petrecut concediul de vara in Grecia-pe insula Corfu.Ce m-a surprins in  mod placut a fost felul in care grecoaicele isi ingrijesc fata si se machiaza si faptul ca fiecare femeie este frumos imbracata si aranjata indiferent de varsta.
Pe insula se gasesc foarte multe magazine cu produse cosmetice si make up -drept urmare mi-am petrecut cateva seri plimbandu-ma si furand cateva idei pe care le impartasesc si aici.
Pe la Mac cosmetics am vazut noua colectie Semi Precious si m-au impresionat fardurile de ochi.

De asemenea mi-au placut pensulele de blending.
 Am vazut ca lumea de pe insula cumpara fardul  all that glitters-un fard bej cu tenta aurie  si lipglass-ul  nuanta nymphette-un gloss perfect pentru pielea bronzata.
In magazinele sephora lumea cumpara de la make up for ever tusul aqua liner-care vine intr-o multitudine de nuante.
Sephora avea o gama de lacuri de unghii foarte dragute -niste culori de vara superbe.
Gama de machiaje Radiant Profesional este la mare cautare, mai ales fardurile de ochi pe nuante de turcoaz si maro sidefat.
Aceste produse se gasesc si la noi in tara-gama make up for ever in Bucuresti  la agentia Kruger Brent-nr de contact 021 411 89 34-se fac livrari prin curierat.
Mac Cosmetics in magazinul Baneasa din Bucuresti- gama sephora prin magazinele din tara si Radiant Cosmetics in magazinele B&B.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu