vineri, 1 iulie 2011

SUMMER MAKE UP

cateva din produsele mele preferate pentru machiajul de vara

1.Primer Hd de la make up for ever-face fondul de ten sa reziste mai bine pe parcursul zilei si ofera fetei un aspect catifelat-el vine in mai multe variante -in numar de 7-preferatul meu este numarul 0
2.Mac paint pots -ca si baza de ochi sau ca si fard colorat-aceste produse m-au impresionat mereu-au o textura fantastica iar fardul de ochi aplicat peste ele are o culoare fantastica si rezista toata ziua.

3.fardurile preferate-sunt cele luminoase-TAN PIGMENT-fard pulbere de la mac este si culoarea recomandata de mac cosmetics pentru acest anotimp.

4.Pentru obraji ca si highlight imi plac mult pudra iredescenta de la mac-nuanta silver dusk si  ca si bronzant imi place paleta de la too faced  leopard love.
5.Pentru buze -imi plac enorm de mult glossurile de la revlon cosmetics si lipglassurile de la mac-nuanta mea preferata fiind-lychee luxe-o nuanta de coral perfecta pentru vara-iar ca si rujuri cel mai mult m-au impresionat mac vegas volt  si femme de la nyx.
6.nu plec de acasa fara sticla de apa termala de la avene pe care o pulverizez pe fata oricand simt nevoia sa ma racoresc si care are calitatea de a mentine tenul hidratat si de a fixa  machiajul  si de a il face sa reziste mai mult.
7.produsele mentionate mai sus le gasiti fie la MAKE UP FOR EVER SHOP DIN BUCURESTI-care face parte din firma Kruger Brent ale caror date de contact le gasiti pe google si Mac Cosmetics se gasesc in Bucuresti Baneasa Shopping Center sau cel mai aproape de Timisoara-in Budapesta.Revlon cosmetics se gasesc in general la orice firma de cosmetice iar too faced cosmetics sunt aduse prin sephora grup.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu