vineri, 4 mai 2012

MAKE UP FOR EVER -KITUL MAKE UP ARTISTULUI DEBUTANT

  Dupa o absenta motivata-botezul lui Luski-m-am reintors pe blog sa va vorbesc despre un brand de make up cu care eu lucrez si imi place foarte mult si pe care am dorit sa il fac cunoscut fetelor ce imi citesc postarile.
  Brandul Make up for Ever este prezent in Romania din 2007 prin Buticul Pro din Bucuresti si mai nou si prin cateva magazine Sephora-desi acestea nu au toate produsele din gama obisnuita ci numai gama Hd si cateva pensule si rujuri.
   Artistii si make up lovers stiu deja de existenta buticului pro si a faptului ca livreaza produse prin curier si la casele noastre.Datorita lor si eu la randul meu mi-am imbogatit colectia de make up.

   Multe fete m-au tot intrebat ce produse make up for ever ar trebui sa aibe ele in kit-ul de make up artist pentru ca nu stiau ce sa aleaga.Iata ce am eu in kit-fara vreo ordine anume de preferinta.Sper sa va inspire.
1.Primerul Hd  si Hd elixir:

Primerul inlocuieste cu succes crema de fata si prelungeste rezistenta machiajului.Hd elexir este ideal pentru tenurile mature sau foarte deshidratate.
2.Pensula de blending 17s-una din pensulele mele de suflet-deja am 3
3.Fixatorul de machiaj-Mist and Fix-ideal pentru fixarea machiajului si a pudrelor pulbere
4.HD foundation si powder-ideal pentru mirese-pentru sedinte foto-si de ce nu pentru toata ziua-am scris deja atat de multe despre acest fond de ten-incat cred ca il stiti pe de rost.
5.STAR POWDERS-sunt fardurile mele de ochi preferate-pot fi folosite atat pe post de fard de ochi-cat si pe post de highlight sau de blush-nuanta mea de suflet este 953.

6.PUDRELE SIDEFATE-ideale pentru highlight sau pentru un look bronzat -vin atat in varianta compact shine on cat si pulbere:

Nuantele mele preferate sunt nr 3 si nr 6.
7.Tusul aqua black-cel mai negru si mat tus existent.Este si waterproof.Ideal ca si baza pentru smoky eyes.
8.Diamond powder-un glitter marunt-poate fi aplicat foarte usor.Nuanta mea preferata este 11.Uneori folosesc pe mirese si numarul 1-cel clasic.

9.Uplight-este un iluminator crema-ideal pentru a fi purtat pe arcade-zonele de luminozitate sau amestecat cu fondul de ten-nuantele ce imi plac mie sunt 12 si 22.
10.Glossy full-glosurile mele de suflet-au un gust mentolat-si au efectul de marire al buzelor.Plus-culorile sunt senzationale.Merita testate.
Voi ce parere aveti de produsele Make up for Ever?Ati testat vreun produs?
Buticul pro se gaseste in Bucuresti iar pentru provincie exista nr de telefon unde se pot comanda produsele:021 4118935 si mail office@kbagency.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu