marți, 8 mai 2012

PUDRE SI CREME SIDEFATE-PENTRU LOOKUL DE VARA

  Mai nou sufar de sindromul gaina babei din poveste.Imi plac cremele, pudrele si blushurile sidefate.
Am deja o intreaga colectie si abia astept sa le folosesc pentru look-urile luminoase de vara.
  Pe de o parte am sa va prezint produsele crema si pe de alta produsele pudra.
 Ca si cremele sidefate imi plac enorm de mult uplights de la make up for ever(nuantele 12 si 22)si strobe cream de la mac.Uneori le amestesc in fondul de ten alteori le aplic pur si simplu peste fondul de ten in punctele cheie.In orice caz sunt extraordinare.
Tot la fel de mult imi place iluminatorul de la no7 nuanta peach(pe care il puteti gasi in farmaciile sensiblu).
Make up for ever-au aqua creams care pot fi folosite atat pe obraji cat si pe ochi-si sunt extrem de rezistente la tranpiratie.
Va recomand numerele 13 ,5 si 6.

Din gama pudre sidefate nu pot sa nu amintesc mac iridescent loose powders-silver dusk si golden bronze un must have in kit-ul artistului de pretutindeni.
 Pe acelasi stil continuam cu pudrele sidefate shine on make up for ever-unde imi plac toate nuantele incepand de la 3 la cea naturala pana la 6 inclusiv variantele compact shine on.
 Din categoria blushuri sidefate nu pot sa nu amintesc subasque si warm soul de la Mac.
Mie imi plac enorm.
Si nu in ultimul rand in brand recent descoperit in sephora din Timisoara mi-a adus in colectie 2 produse-blushul coralista si pudra one hot minute.
Trebuie testate.
Voi ce produse folositi?Astept si eu sugestii pentru a testa noi pudre.

Un comentariu: