luni, 26 august 2013

NUMERIC PROOF -PIGMENTII

    Produsele Numeric-incet dar sigur au reusit sa cucereasca piata romaneasca de makeup.Iar cei care au avut sansa sa le testeze le iubesc deja-sunt sigura de asta.
    Pentru mine pigmentii au fost dragoste la prima vedere si asta o spune un beauty freak si pigment freak-avand in vedere ca eu detin in case peste 100 de pigmenti de la marile branduri de makeup.

  Pot spune ca textura matasoasa si pigmentarea perfecta m-au cucerit din prima si cu siguranta ii asez pe podium pe locul 1-al pigmentilor alaturi de cei de la Make Up for Ever-care au fost pana acum nu demult(si inca sunt)preferatii mei.
 


     Pigmentii Numeric se impart in 2 categorii-pigmenti simpli sau pigmenti cu particule glittery.

  Eu o sa ii enumar in ordinea preferintei mele si va voi povesti la ce ii folosesc eu.
Pigmentii vin in numar de 15 si sunt destinati fie pentru highlight fie pentru machiajul pleoapei propriu zis.

  1.CANTELOUPE(PS15)-preferatul meu este un pigment all over the eye-asa l-as numi eu-il folosesc atat pentru highlight cat si pentru intreaga pleoapa-este un corai bej irizat si foarte matasos-nu contine glitter.
2.OXYGEN(PS01)-este un alb argintiu cu particule de glitter-il folosesc atat pentru highlight cat si pentru aplicare pe pleoapa mobila atunci cand fac machiaje retro.
3.SILVER(PS02)-cum ii spune si numele este pigment argintiu 
4.GOLD(PS03)-un pigment preferat -un auriu matasos si foarte pigmentat,potrivit pentru machiaj de zi,de seara sau fantezie
5.ICE PINK(PS04)-pigment holografic-alb roz perfect pentru highlight sau machiaj de mireasa(asemanator cu mac pink opal pigment)
6.CHAMPAIN(PS10)-alt pigment must have-il folosesc pentru majoritatea machiajelor de zi sau de seara-e pur si simplu perfect si divin.
7.ICE GOLD(PS13)-asemenator cu vanilla pigment de la mac-este perfect de highlight atat pentru ochi cat si pentru fata.


  Restul pigmentilor vor avea o alta postare-pentru ca ii incadrez machiajului de seara/fantezie.


  Voi ati testat pigmentii numeric?Daca nu..ei pot fi comandati  de pe pagina de net http://adhara.ro/despre-noi/noutati/

Un comentariu:

  1. Ana, ar fi util si pui niste poze cu swatch-uri, pls!!!!
    Eu am Champain si-mi place mult. Ma tenteaza ICE GOLD(PS13) daca zici ca seamana cu Vanilla de la MAC si de asemenea GOLD(PS03) .
    Te pup

    RăspundețiȘtergere