duminică, 11 august 2013

STIRI DIN VACANTA-CE SE POARTA IN GRECIA

 Dupa cum bine stiti cele ce ma cunosteti-obsesia mea pentru Grecia este mai mult decat evidenta.
  Pentru a 5 -a oara in Corfu am avut sansa sa studiez tot mai atent ce poarta grecoaicele si sa fur putin din stilul lor pentru a aduce corfu makeup style si acasa.
  Pot spune ca grecoaicele adora sa se machieze-le vezi machiate pana si pe plaja...lucru cu care nu sunt de acord insa le vad ca prefera sa fie impecabile in orice situatie.
Mare fane MAC si MAKE UP FOR EVER-grecoaicele devasteaza pur si simplu hondos center sau sephora cand apar noile colectii sau reducerile-si la ei-chiar se acorda reduceri de 25% 35% pe produse.

  Ce produse mi-au placut mie si ma ajuta sa fac un corfu look:

MAC MINERALIZE SKIN FINISH-gold deposit-un skinfinish auriu superb pentru a evidentia perfect bronzul:
RIMELUL CLINIQUE HIGH IMPACT MASCARA-rimelul meu preferat.Nu sunt adepta rimelurilor waterproof-pentru ca nu ma machiez deloc pe plaja-insa cand ma machiez vreau gene frumoase si dese si acest rimel e numai bun.
MAC LIKE VENUS DAZZLEGLASS-un glos cu particule sclipicioase-perfect pentru niste buze glittery de vara.
MAKE UP FOR EVER-AQUA CREAM 5-atat pentru obraji cat si pentru buze-un produs deosebit de rezistent-mai ales la temperaturi extreme si transpiratie:


Cateva din produsele mele de suflet..cu iz grecesc:)Voi ce produse ati remarcat prin vacante?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu