marți, 25 octombrie 2011

CUM NE CURATAM PENSULELE DE MAKE UP

   Pensulele de machiaj odata folosite se impregneaza  cu resturi de machiaj si cu  uleiurile existente pe piele si cu bucati de piele moarta devenind un adevarat paradis pentru bacterii.Daca nu sunt curatate dupa fiecare folosire exista riscul contaminarii cu infectii si alergii-pe langa faptul ca resturile de machiaj scurteaza viata pensulei si fac dificila aplicarea unui machiaj viitor.
  Pentru ca pretuiesc in mod deosebit pensulele de machiaj eu mi-am facut un adevarat ritual in a le curata.
  Dupa fiecare make up folosesc solutia MAKE UP FOR EVER  de curatat pensule-pe care o pulverizez peste fiecare pensula folosita dupa care sterg pensula cu un prosop sau buretel cosmetic de unica folosinta si ii asez parul in forma initiala.Ce imi place la aceasta solutie de curatat pensule este faptul ca se usuca foarte repede ceea ce imi permite sa folosesc aceeasi pensula de cateva ori pe zi fara sa fie nevoie sa astept prea mult sa se usuce.


   De asemenea solutia are in compozitie ingrediente care protejeaza si hidrateaza parul pensulelor.
   Recent am achizitionat de la Mac Cosmetics solutia lor de curatat pensule care are acelasi efect aproximativ ca si cea de la make up for ever cu exceptia faptului ca odata pulverizata solutia pe pensula ea face o spuma care trebuie stearsa foarte bine -iar pensula necesita un timp  mai indelungat de uscare.
  Daca nu am la indemana nici una din cele  2 solutii -imi cumpar de la sephora solutia lor de curatat pensule-insa nu sunt impresionata de ea deoarece vine intr-o cantitate foarte mica si este si scumpa.O recomand celor care folosesc pensule de machiaj acasa pentru ei personal-pentru artisti este o risipa de bani.
     Macar odata pe saptamana spal toate pensulele cu un sampon special pentru pensule de la elf cosmetics  sau uneori amestesc cantitate egala de detergent de vase cu ulei de masline -si il aplic pe pensule iar dupa ce face spuma il clatesc cu apa calduta si sterg foarte usor pensulele in directia firelor de par si le pun sa se usuce pe un prosop curat.E foarte important cand spalam pensulele sa nu frecam foarte tare parul si sa nu spalam si suportul de lemn al pensulelor deoarece exista posibilitatea sa se dezlipeasca.
  Sper ca aceasta postare a fost de ajutor artistilor in devenire  si tuturor feteler care folosesc pensule cand se machiaza acasa.Extrem de important este sa stim sa nu imprumutam produsele personale de machiaj nimanui-rujul si mascara mai ales-deoarece exista riscul contaminarii cu virusul herpes sau cu orjeleturi(ulcior) sau conjunctivite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu