luni, 3 octombrie 2011

MICI SECRETE DESPRE MAKE UP

      Toate femeile cunosc marile branduri de make up.NU mai este un secret pentru niciuna din noi-ce produse de make up sunt apreciate-ce produse sunt foarte bine vandute si unde anume se gasesc ele de cumparat si incercat.
     Pe vremea cand inca nu eram asa familiarizata cu lumea make up ului eram ca si multe dintre femei.Ma duceam la Ovi si il intrebam ce produs mi-ar sta bine si ce produs mi s-ar potrivi.Mi-l cumparam si dupa aceea ajungeam acasa si cand il aplicam imi dadeam seama ca nu arata la fel cum arata aplicat de un profesionist.
   Si eram atat de dezamagita de imi venea sa plang...sa dai atatia bani pe un produs si sa nu arate nici cum.
       Dupa 2 cursuri de make up si multa indrumare si intelegere din partea a 3 artisti minunati(OVI,MONI SI DOINEL) am priceput ca produsele profesionale-sunt produse profesionale-se aplica dupa anumite regului detinute numai de cei care cunosc domeniul in amanunt.
    De aceea produsele normale de machiaj se aplica de toata lumea-sunt simplu de utilizat si  arata ok-iar produsele speciale-au efectul de wow..sub bagheta unui make up artist care stie sa le foloseasca.
   Am facut aceasta precizare pe blog pentru ca fetele care isi cumpara produse Mac-Make up for ever si alte branduri renumite sa nu fie dezamagite pentru  ca produsele cumparate nu arata pe fata asa cum isi doresc.Cu putina informatie si rabdare oricine poate deveni un mic make up artist pentru propria persoana.
Have a lovely day..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu