joi, 6 octombrie 2011

NOUA MODA PRIN TIMISOARA SI ROMANIA- MESERIA DE MAKE UP ARTIST

      Nu cred ca trece o zi -sa nu fiu intrebata-cum am devenit eu make up artist.Si nu trece o zi sa nu ma minunez de cate fete ma abordeaza cu aceasta intrebare si multe altele legate de acest domeniu.
     Sincer-eu inca nu ma consider un "make up artist"-desi am diplome care sa ateste acest lucru si pot sa zic ca ma descurc binisor in domeniu pentru un incepator.
     Meseria de make up artist este o meserie-ca si oricare alta-presupune talent-dedicatie-scoala- munca multa si rabdare.Foarte putini dintre noi ne nastem cu un talent iesit din comun.Si chiar si cu acel talent iesit in comun -aceasta meserie-presupune un simt deosebit artistic-estetic-o buna cunoastere a fizionomiei persoanei pe care o machiezi-a sufletului persoanei respective-machiajul sa ii vina perfect-ca si turnat.Mereu am fost de conceptia ca un machiaj nu trebuie sa se vada ci sa fie simtit-lumea sa iti spuna-ce frumoasa esti-nu ce culori misto porti pe ochi.
   Cand am inceput sa scriu pe acest blog-am dedicat un articol scolilor de make up din Romania.Se pare ca nu a prezentat foarte mare interes fetelor care continua sa ma intrebe ce scoli de make up am urmat-pentru ca in cadrul acelui articol am descris exact ce anume am invatat,cu cine si cand.
   Nu stiu sincer cum as putea raspunde la o intrebare de genul-"Ce ai invatat la acel curs-merita sa il fac si eu?"...sau "cat de bine e pregatit trainerul/a?"
Acest gen de intrebari mi se par ciudate si absurde.Te duci la curs ca sa inveti-depinde de capacitatea fiecaruia dintre noi ceea ce deprindem si ce nu.Unii invatam din zbor altii mai greu...nu exista o regula si nimeni nu iti baga scoala si meserie in cap cu forta,mai ales in domeniul beauty-ului unde MESERIA SE FURA.
La un curs de orice gen ti se pun niste baze-nimeni nu iese as-ai nevoie de timp si exercitiu sa ajungi mai bun.In 3 luni nimeni nu devine genial-insa in 3 luni de curs-poti incepe sa ai o viziune despre make up.

    In ziua de azi cu ajutorul netului avem acces la orice informatie ne dorim-suntem liberi sa citim mii de bloguri de make up si beauty-sa urmarim zeci de videoclipuri pe youtube cu demo de make up.Adevarul este ca e nevoie sa iti si dedici din timpul liber sa citesti si sa te perfectionezi.
   O intrebare ce ma surprinde mereu e legata de pensule si produse-in special cele de la make up for ever si mac.Fetele ma intreaba ce pensule sa isi cumpere si ce produse.Le reamintesc ca este alegerea fiecaruia-nu pot sa impun sau sa arat ce sa isi cumpere cineva ,din momentul care  fiecare artist gandeste si lucreaza intr-un mod.
  Eu mi-am format un stil si pe baza lui si pe simtul meu imi aleg produsele care mi se potrivesc-pentru ca asa simt eu.Altcineva poate lucreaza si simte in alt mod.E o chestie ce tine de fiecare persoana in parte.Le reamintesc fetelor fara suparare, ca MAC COSMETICS SI MAKE UP FOR EVER-au fiecare un singur site pentru intreaga lume si e liber la acces si fiecare isi poate alege ce doreste de acolo in functie de preferinte.


  Concluzia mea este ca in Romania a fi make up artist este un trend-o gramada de fete si baieti sunt make up artisti doar prin simplu mod ca detin o trusa de 120 de culori de la costal scents si niste pensule si fac niste poze de moda sau beauty extrem de fotoshopuite.Pe mine nu ma deranjeaza ceea ce fac, insa pot spune ca se vede cu ochiul liber cine are in mana aceasta meserie si cine nu.
  Trendul din ziua de azi cu fotografia si make-upul e pe cote inalte-toti ne dorim succes si bani, faima si glorie-insa cred ca doar cei ce isi dedica timp cu adevarat sa invete si sa isi realizeze talentul reusesc sa iasa din anonimat prin originalitate.
  Sper ca acest articol a fost de ajutor pentru cele ce doresc sa intre in acest domeniu.

8 comentarii:

  1. Foarte adevarat Ana! Sunt total de acord cu ce ai scris! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine spus Ana, ai dreptate este un trend ..si aici in Brasov ne ;iptam cu aceeasi moda. Si eu am facut un curs de 6 luni ,in timp ce ma ocupam si de 2 copii, unul inca alaptam , mai e si studioul nostru care cere timp ...In fine nu vreau sa par martira , imi place ce fac si asta voi face mereu ..dar unde vreau sa ajung , dau peste ( si imi cer iertare nu vreau sa supar pe nimeni ) niste domnisoare cucuiete care nu ar vrea sa mai mearga la scoala , nici sa munceasca prea mult ...si hop tot i-a uite o trusa de la costal scent , 5 pensule , si guest what ..sunt make up artist .... NU ma deranjeaza deloc , pentru ca piata se curata , nu v-or rezista pe piata mai mult de un an , doi cu indulgenta , si se poate compara nici intr-o suta de ani machiajul profesionist ( cu studiu amnauntit al fizionamiei , cu testul culorilor si etc ) cu 3 culori combinate armonios pe o pleoapa...Cat despre poze ..ai dreptate ( si vorbesc in cunostinta de cauza- fotograf de 10 ani ) se vede de la o posta prelucrarea .
    Acestor fete vreau sa le transmit si eu : Am invatat la un curs timp de 6 luni, am furat meserie de la adevarati artisti , am o groaza de pensule , am testat o groaza de produse , am machiat persoane de toate varstele , si tenuri cu cicatrici pana la tenuri de copil...si nu stiu destul!!! Dar daca dumneavoastra dominisoarelor stiti multe ... Go ahead !!! si vai de clientele voastre.

    Ana imi cer scuze ca m-am intins dar ai dreptate mare ...am vrut si eu sa scriu un articol pe aceeasi tema , dar nu am timp ....dar tu ai facut o treaba buna ..o sa dau share. Cojan Monica ( scriu de pe contul sotului.. sorry :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi cer scuze de greselile de ortografie :)...graba strica treaba

    RăspundețiȘtergere
  4. nu este nimic:)ma bucur de orice parere:)poti scrie cat doresti:)eu nu cenzurez gandirea nimanui-atat timp cat este pertinenta

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte adevarat ce ai zis, insa majoritatea sunt la inceput de drum si se folosesc de ustensilele si produsele disponibile buzunarului :).nu critic/judec pe nimeni, asta am observat eu in lumea bloggeritelor tinere care experimenteaza la maxim.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. asa este jules-toata admiratiea pentru blogarite dar nu despre ele era vorba ci despre cele care fac make up si scot 2 3 poze fotoshopuite si le urca pe facebook si se autointituleaza artisti.eu consider ca in acest domeniu pana dobandesti titulatura de make up artist-e nevoie de multa munca si determinare

    RăspundețiȘtergere