miercuri, 5 decembrie 2012

MEDIK8-CREAM CLEANSE-UN DEMACHIANT PERFECT PENTRU SEZONUL RECE SI NU NUMAI


         
          Demachierea este un pas esential pentru mentinerea unui ten perfect si sanatos-si o etapa importanta in procesul de machiaj.Pentru mine este cel mai important lucru pe care il fac in fiecare dimineata si seara.
           Recent am descoperit si testat un demachiant care mie personal mi-a placut enorm de mult-mai ales dupa cum stiti-eu am un ten excesiv de sensibil si alergic-si iata ca it was love at first sight.
           Despre  demachiantul firmei Medik8 -cream cleanse-am auzit in mod intamplator pe facebook si am vazut acest demachiant in case-ul multor artisti si mi-am spus-ca sigur trebuie sa fie un produs extraordinar si mai ales un produs care sa se potriveasca majoritatii tipurilor de ten,inclusiv celui sensibil.
      Dupa cum precizeaza si prospectul acestui produs-el se adreseaza tuturor tipurilor de ten-dar mai ales tenului normal si uscat,poate fi folosit atat pentru pielea tanara cat si pentru pielea matura-indeparteaza impuritatile si machiajul si ofera o senzatie de catifelare a pielii.
      El  contine acid L mandelic(care desi este un exfoliant puternic-nu irita pielea),glicerina naturala( pentru a mentine pielea supla si hidratata)si ulei organic de portocale( pentru a calma pielea sensibila) .
      Pielea matura are nevoie de hidratare inclusiv in cadrul procesului de demachiere-iar acest demachiant este extraordinar pentru ea deoarece ofera o exfoliere blanda dar profunda a pielii-si o hidratare perfecta.
 
 Cui il recomand?
 Il recomand celor cu ten normal si sensibil,tanar sau matur deopotriva,constituie o excelenta baza de machiaj pentru alaturi de crema de hidratare-drept urmare poate fi folosit cu incredere de make up artisti.
 Iar pentru cei/cele cu tenul gras-sau acneic..nu va ingrijorati-aceasi firma va mai pune la dispozitie alte 4 demachiante pentru  tipurile de ten-ele nu contin PARABENI-si sunt recomandate de asemenea pentru tenurile sensibile.
  Stiti cum se spune-nu poti sa cunosti  un produs-pana nu il testezi.

  Unde gasim produsele MEDIK8?
  In reteaua de farmacii-sensiblu sau pur si simplu de pe site-ul firmei din Romania        
 http://www.dermaceuticals.ro/index.php?main_page=index
 https://www.facebook.com/0747MEDIK8?fref=ts



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu