joi, 27 decembrie 2012

CE PRODUSE DE MAKE UP AM DESCOPERIT RECENT...

 Dupa cum multe dintre voi stiti deja-recent am inceput o specializare pe machiajul est european la scoala de make up Atelier Paris sub atenta supraveghere a trainerei Oxana Bocancea.
  Cu aceasta ocazie la scoala Atelier am avut posibilitatea sa lucrez si sa testez fel si fel de produse de care nu am auzit pana atunci- insa de care am ramas super incantata si am decis sa impart cu voi-asa cum v-am obisnuit deja-micile mele obsesii..

 Ador sa folosesc in machiajul fetei buretei de make up.Pana acum cei care mi-au placut cu adevarat au fost buretii Paris Berlin si beauty blenderul.
 Aici am testat niste bureti de make up(vin intr-un pachet de 8 bucati)care pe langa faptul ca sunt ieftini-cred ca in jur de 25 de ron -sunt absolut senzationali.
  Se pot refolosi  cu brio-daca sunt spalati si dezinfectati corespunzator.
   Tot aici am lucrat cu un produs de highlighting al arcadei-un pigment cinecitta-de o culoare deosebita-imi aduce aminte de o combinatie intre pigmentul vanilla si pink opal de la mac sau star powder 940 de la make up for ever.
 Pentru  machiajul ochilor am folosit de la atelier paris-mai multe nuante de eyeliner gel-care au o rezistenta aparte si niste culori superbe-fie pe varianta mata fie pe cea sidefata.
Dupa cum stiti, cea mai buna investitie in  make up-si cea mai rezistenta sunt pensulele.
Setul ket professional este o gama de 18 pensule din par natural(exceptand pensula de buze)dedicat artistilor pro sau amatori.

Si la sfarsit -inainte sa inchei-am dorit sa va reamintesc de superbele creioane de contur de buze-atat de cremoase si sidefate-marca LaCordi si  Cascade of Colors.Aceleasi firme mai produc si creioane de sprancene si de ochi.

 Ce pot sa va spun?
Dati o fuga la magazinul Atelier Paris de pe Gh. Lazar 17 si testati chiar voi produsele.



3 comentarii:

  1. salut. am nevoie si eu de aceste creione magice...dar nici cum nu le gasesc....poti sa-mi spui te rog in ce oras le-ai gasit sau un nr de tel daca ai ar fi superb. multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. buna:)eu sunt din timisoara-si produsele se gasesc aici la noi la sediul magazinului atelier paris:)pe facebook=gasesti pagna atelier paris-se numeste lectii de machiaj:)si acolo ai detalii de contact

    RăspundețiȘtergere