vineri, 1 martie 2013

MAKE UP FOR EVER TECHNICOLOR -colectia primavara 2013


 Cand am vazut prima data paleta gandul mi-a zburat spre filmele vechi cu Dorothy si Vrajitorul din Oz.
Exact asta este si povestea din spatele colectiei,ea fiind inspirata din trecerea de la filmul alb negru la filmul color in anii 1930.
  Paleta contine 8 culori absolut superbe si foarte pigmentate(deja sunt obisnuita cu pigmentatia culorilor Make up for ever)-7 culori sunt cele din colectia permanenta iar galbenul este editie limitata.

Setul vine insotit de 2 pensule cu care se pot aplica fardurile.
De asemenea exista si 2 tutoriale dedicate acestei palete.


Iata si povestea din spatele colectiei-relatata de Dany Sanz directorul artistic al firmei Make up For Ever:

Ce pot sa va spun?Eu abia astept sa o am in maini.
Cu siguranta ma va inspira sa realizez niste machiaje superbe
Ce parere aveti?

3 comentarii:

  1. Ce culori frumoasee<3 uhh si ce machiaje ies cu aceste culori:)O vreau!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. paleta se va gasi probabil in magazinele sephora si pentru cine nu are sephora in romania-poate comanda de pe make up for ever romania-este adresa oficiala de facebook a buticului pro din bucuresti care trimite prin curierat acasa:)

      Ștergere
  2. frumoase , cam tari pentru mine , dar imi plac !

    RăspundețiȘtergere