sâmbătă, 30 martie 2013

NUMERIC PROOF-BURETELE PENTRU FOND DE TEN



 Nu suport sa  vad fondul de ten pe fata-nici pe a mea nici e a altor persoane.Iar cand eu  machiez  alte persoane am grija sa aplic fondul de ten cat mai putin vizibil.
 Nu cred ca am mai fost atat de incantata de un produs de makeup(de fapt un accesoriu)de la beauty blender incoace.

  De cand am descoperit firma Numeric Proof m-am indragostit de cativa pigmenti si de pudra peach de highlight,insa de cand am pus mana pe bureteii de fond de ten sunt de-a dreptul fericita.

  Pe langa  textura moale ,atunci cand sunt umeziti se umfla  si  se simt extrem de fin, absorb foarte putin produs si intind fondul de ten perfect.
 Pot spune ca sunt la fel de buni la aplicat fondul de ten ca si beauty blenderul-daca nu mai buni.


  Ramane sa ii testati voi si sa va convingeti de calitatea lor(vin in pachete de 8 bucati,24 de bucati si 30).

  Produsele Numeric Proof pot fi comandate de pe pagina de facebook Numeric Proof Romania si de pe Adhara Produse Cosmetice-si se vireaza prin curierat in tara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu