luni, 11 martie 2013

NUMERIC PROOF -DESPRE PUDRA IRIZATA SI PIGMENTII PERFECTI


 Recent am avut ocazia in atelierul lui Ovi sa incerc niste produse ale brandului Numeric proof si am ramas placut impresionata.
 Nu auzisem prea multe de acest brand pana atunci si nu am avut sansa sa incerc produsele lor.Dupa cum stiti eu sunt  mai mult decat deschisa sa incerc orice produs de make-up si sa scriu despre el pe blog.


  Numeric proof la fel cum spune si site-ul oficial este descris ca si high quality make-up for high definition image.Creat special pentru a da bine atat pe pelicula cat si in viata de zi cu zi,produsele au aspect cat se poate de natural si diafan.

    Mi-au placut mult fondurile de ten ,fardurile de ochi mate si sidefate dar in mod deosebit pudra de highlight si pigmentii-despre care va voi vorbi in aceasta postare.

   Imi plac foarte mult produsele de highlight-si am in colectie peste 10 Mac mineralized skin finishes(limited editions)pudre compacte shine on de la Make up for Ever,pudre pulberi sidefate de toate feluri de la diverse game renumite.
 Pudra  irizata sidefata Numeric Proof este insa una cu totul deosebita.Nuanta peach se potriveste oricarui tip de ten si ofera un luciu natural si frumos.Textura sa matasoasa se aplica usor si are o rezistenta deosebita.
Pe mine m-a cucerit din prima.
Cat despre pigmenti...divin este cuvantul pentru cei care i-am achizitionat.
Sunt la fel de fini si matasosi ca si cei de la Make up for Ever(preferatii mei de pana acum)si puternic pigmentati.Au un aspect natural cand sunt aplicati pe pleoape si se pot aplica atat cu degetul cat si cu pensula de make up.
  Nuantele ce le-am achizionat  sunt ps 10 champain,ps11 ice green si ps 13 ice gold.




   Ce pot sa va mai spun?Promit ca revin cu poze ale pigmentilor pentru a le  vedea culoarea reala si pigmentatia extraordinara.
Pot sa spun ca mi-au placut foarte mult inca abia astept sa testez si alte produse si sa scriu despre ele.
Voua ce produse numeric proof va plac?


Produsele numeric proof se gasesc in Romania si pot fi comandate prin curierat la domiciliu.
Datele de contact se gasesc pe pagina de facebook   a firmei Numeric Proof.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu