joi, 28 noiembrie 2013

CADOUL IDEAL DE MOS NICOLAE

      A venit si iarna.Miroase deja a vin fiert si scortisoara si iei..a venit si timpul sa ne cadorisim.
  Eu una nu astept dupa cadouri.Imi place sa ma cadorisesc.Am pentru voi o lista super draguta poate gasiti prin ea cadoul ideal.
 Iata propunerile mele:
 
MAC SKINFINISH-DIN COLECTIA DIVINE NIGHT-gasesti unul dragut pentru fiecare tip de ten.Totul e sa incerci care dintre pudrele sidefate iti place.Sunt perfecte pe post de blush sau highlight.
TOO FACED BETTER THAN SEX-un mascara cu un nume super simpatic.
 Nu stiu daca numele il face asa de celebru dar cu siguranta efectul e de wow.Must try.
BENEFIT ONE HOT MINUTE-una din pudrele mele preferate atunci cand vine vorba de un luciu discret al fetei.Nu toata lumea iubeste efectul de glob de discoteca drept urmare cand vreau un luciu sanatos ma joc cu pudra minune.
Lisa Elridge o iubeste enorm.
GIVENCHY  COLECTIA  2013-o colectie de craciun cu totul spectaculoasa-eu am incercat fardul de ochi si m-am indragostit.Ondulations D’Or Limited Edition Bronze Précieux e genial.


MAKE UP FOR EVER MIDNIGHT GLOW PALETTE-super culori pentru o super zi.
 Mini paletele mufe mi-au placut mereu-am deja vreo 4 in colectie.



  CREIOANELE DE BUZE LACORDI SI CASCADE OF COLORS:atat de moi si perfecte.
 Au si o postare:http://anapredabeautytips.blogspot.ro/2013/05/creioane-de-contur-de-buze-lacordi-si.html

  O alta lista lungaaaaaaaaaaaa..o pastrez pana dupa Mos Nicolae..urmeaza Mos Craciun.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu