duminică, 17 noiembrie 2013

PRODUSELE LUNII OCTOMBRIE SI NOUTATI DE LA MAKE UP FEST

      Pasiunea mea pentru machiaj nu cunoaste limite atunci cand vine vorba de produse.Daca s-ar putea sa am toate machiajele din lume cred ca tot nu mi-ar ajunge.
    Visul meu este sa lansez intr-o zi o gama de produse care sa imi poarte numele insa pana atunci invat sa apreciez cele mai bune produse de pe piata si sa va povestesc voua despre ele.
   De multe ori artistii imi cer sfatul legat de produse si ma feresc sa recomand anumite produse in mod special  lor -in primul rand pentru ca fiecare dintre noi avem un stil aparte de lucru si in al 2 lea rand pentru ca fiecare dintre noi (in calitate de artist)e dator sa incerce tot ce e mai bun pe piata sau tot ce e nou(in limita posibilitatilor financiare)pentru ca exista riscul de multe ori sa cumperi un produs doar pentru ca l-ai vazut la x sau y blogger sau artist si de fapt sa ajungi sa nu iti placa dupa ce il folosesti..si sa iti vina sa strangi de gat acel artist ca ti-a recomandat o porcarie dar tu de fapt sa nu sti sa il folosesti.
 Inainte de a cumpara un anume produs e bine sa cititi cat mai multe despre un produs, despre modul de aplicare si pe cat posibil sa incercati sa il testati in magazin(daca exista magazine de prezentare).
  Si acestea fiind zise sa dam drumul la postare:

 1.NARS-Miss Liberty highligher:
 Recent in colectia mea de highlighters-e un produs interesant-nu pot spune ca m-a dat peste spate,e un highligher putin piersiciu si glittery.
2.REAL TECHNIQUES-MIRACLE COMPLEXION SPONGE
  Cand l-am vazut la make up fest -am zis..gata...musai sa il cumpar.M-a fascinat ca si forma si cat de cat mi-a placut cum l-am simtit la atingere..destul de moale.Cand l-am comparat insa cu beauty blenderul..nu exista prea mare comparatie.Acest buretel mi se pare destul de rigid..si absoarbe prea mult fond de ten.NU m-a impresionat in mod deosebit.
  Nu costa la fel de mult ca si un beauty blender insa pot spune ca banul de aceasta data chiar face diferenta.
 
3.NARS-SIN BLUSH-
 Oh wow..Wow si super wow.Imi place maxim blushul asta movuliu(si mie nu imi plac blushurile cu tenta mov de obicei).
Trebuie sa recunosc ca nars fac printre cele mai bune blushuri de pe piata atat ca si culoare sau textura.Dupa mine,un must have.

4.GIELLA COSMETICS-B-DAZZLE
 Vrei un look a la Kim Kardashian?Sa nu uitam ca make up artistul ei Mario i-a personalizat produsele si ii aplica pe ochi un pigment absolut divin.Eu l-as cumpara la kilogram daca s-ar vinde,din nefericire vine intr-un borcanas asa mic..abia indraznesc sa ma ating de el.
  Must have cu siguranta.

5.MAC CURRANT
 Un creion cu o culoare negru rosiatic.L-am folosit destul de mult recent combinat cu rujuri rosu bordo sau mov.Imi place mult.
Si acesta fiind spuse,inchei postarea de azi.

Voi ce produse ati testat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu