marți, 22 noiembrie 2011

IN VIZITA LA SEPHORA TIMISOARA

   Acum cateva zile am fost intr-o scurta vizita la sephora de la noi din urbe-si mi-au placut cateva produse pe care am zis ca le voi impartasi si cu voi.
   Chiar daca magazinul nu avea foarte multe produse pe stoc-cred ca de la inaugurare a ramas golas,m-am delectat cu testerele.
    Benefit si Too Faced sunt  branduri mai putin cunoscute  la noi ,insa au cateva produse care mie mi-au placut in mod deosebit de cand le-am incercat.
        
  Baza de ochi too faced-shadow insurance-care se aplica cu degetul  si care confera o rezistenta sporita fardului.
          Tot de la too faced imi place primed and poreless face primer-baza perfecta de machiaj -care se aplica pe tenul perfect curatat si hidratat,ajutand fondul de ten si pudra sa aibe un efect de airbrush.
         De la benefit am remarcat si testat vestitele blushuri-Coralista si Bella Bamba. 

          Desi destul de scumpe mi-au placut ca si textura si culoare.Sunt acel ceva de care ai nevoie intr-o zi mohorata de toamna/iarna.
             Inainte sa ies din magazin mi-am aruncat ochii pe standul Lancome-unde nu am putut sa nu remarc-Doll Eyes-my favorite mascara si gramada de truse de parfumuri-cadoul perfect pentru persoanele iubite cu ocazia sarbatorilor de iarna.




           

3 comentarii: