miercuri, 16 noiembrie 2011

MY EVERYDAY MAKE UP

     Multe fete din anturajul meu m-au intrebat ce anume folosesc eu ,  produse de machiaj si intretinere a fetei in fiecare zi.Spre surprinderea lor chiar nu folosesc atatea produse cum s-ar crede, insa am cateva de care sunt foarte atasata.
     Pentru ca orice machiaj necesita o baza buna MEREU incep cu demachierea ochilor si buzelor si dupa aceea a fetei-am precizat si in alte postari ca sunt fan produse dermatocosmetice pe care le cumpar din farmacii(de obicei din Vlad sau Sensiblu).Utilizez-lotiunea miceliara pentru indepartarea impuritatilor adunate peste noapte si dupa aceea hidratez bine zona ochilor cu o crema speciala si fata cu o crema de hidratare potrivita tenului meu.

    In privinta cremelor de fata alternez mereu intre aceasi gama bioderma sau gama avene-am citit ca nu este bine sa folosesti mereu aceasi crema de fata pentru ca tenul se obisnuieste si nu mai reactioneaza la produs-drept urmare de cate ori am ocazia incerc altceva insa tot din sfera dermatocosmetica.
   Singura crema care m-a impresionat in afara gamelor dermatocosmetice a fost cea de la clinique-Dramatically Different Moisturizing Gel.

  Dupa ce am terminat cu demachierea si hidratarea fetei-astept 5 pana la 10 minute pentru ca sa actioneze produsele de hidratare-dupa care aplic  fondul de ten-in general folosesc gama make up for ever-fondul de ten HD-care arata foarte natural-are putere medie de acoperire si rezista excelent inclusiv pe fata mea care transpira oribil.

Imi conturez sprancenele cu produse mac sau make up for ever -depinde cat de mult doresc sa le scot in evidenta.
Pe ochi aplic o baza care tine loc si de fard-aqua cream de la make up for ever -in nuanta 13-warm beige care se potriveste perfect cu tenul si culoarea ochilor mei.
 
 O dunga de tus de la revlon si un mascara(nu sunt pretentioasa la mascara-daca e hypnose e bine-daca nu folosesc orice gama).

   Pentru buze iarna folosesc gloss-labshine de la Make up for ever-care vine intr- multitudine de nuante si arata delicios pe buze.

   La sfarsit pulverizez apa termala peste machiaj pentru a il face sa reziste mai bine.
  Voi ce produse folositi pentru machiajul de zi cu zi?

Un comentariu:

  1. Buna Ana, imi place foarte mult blogul tau, si eu iubesc lotiunea micelara de la bioderma, insa am ales varianta pt ten normal(nu sensibil) si pot spune ca e cea mai buna investitie. Crema de fata de la avene, insa imi doresc si eu clinique, cu prima vizita prin sephora o sa ma rasfat :). Nu am folosit produse mufe insa imi doresc ff mult mat velvet, hd nu cred ca ar fi pt mine datorita tenului meu cu tendinte de ingrasare.
    In loc de tus folosesc o pensula oblica(asemanatoare celei pentru sprancene) udata cu apa termala si apoi in fard, ce da aspect de tus foarte frumos si natura. Si rimel colosal care rasfata genele foarte frumos si nu le lipeste.

    RăspundețiȘtergere