joi, 24 noiembrie 2011

SEMINAR KRYOLAN

  Am avut ocazia anul acesta-la fel ca si anul trecut sa particip la un seminar de prezentare  produse si demonstratie de make up-organizat de Top Line in colaborare cu Kryolan si make up artistul roman Alex Radulescu.
   Prezentarea a avut loc la hotel Boavista si spre deosebire de anul trecut-anul acesta Alex a adus un stand  mare de produse care ni le-a pus la dispozitie spre testare si a a oferit cursantilor explicatii pentru fiecare produs in parte.
     Pentru cei care inca nu au auzit de acest brand pot sa mentionez -Kryolan este pe piata de 66 de ani si produce si comercializeaza produse de make up si accesorii in special pentru televiziune,teatru si film.Recent a inceput sa produca si machiaje wearble si sa isi extinda domeniu de activitate si spre partea de beauty make up.
  Desi headquarter este la Berlin-produsele se mai fabrica si in America,Anglia si India.
        Produsele Kryolan au o textura aparte-fiind machiaje destinate tv si teatrului-au o putere mare de acoperire si culori extrem de pigmentate si rezistente tocmai pentru a se face remarcate sub lumina puternica si pentru a da bine pe ecran.
    Cea mai mare realizare a acestui brand este gama extrem de variata de produse- care sunt destinate tuturor tipurilor de piele si de culori de piele-astfel incat de la asiatici pana la negri-toti au un produs special destinat.
La seminar s-a vorbit despre colectia noua denumita METALLIQUE-2 palete de cate 5 culori de farduri crema-care pot fi folosite pe ochi ,fata sau corp -corector/anticearcan cu pudra de fixare si glossuri.
  


   Dupa prezentarea noii colectii-Alex a reamintit cateva din produsele de top ale acestei firme-si anume-gama dermacolor-cea mai renumita gama din kryolan-cu vestitele corectoare care ascund inclusiv tatuaje-si culorile de ochi sidefate.Despre corectoarele dermacolor stiam-posed o paleta inca de la primul curs de machiaj pe care l-am facut si am avut sansa sa o testez-face minuni.
   Sunt mare fan al rujurilor kryolan pe care le folosesc de 2 ani incoace-insa singurul inconvenient legat de rujuri este mirosul persistent ,destul de ciudat pe care il au.


    Demonstratia de machiaj facuta de Alex Radulescu s-a axat pe 4 produse folosite in machiajul ochilor-doua eyeliner gel -turcoaz si negru folosite pe post de baza-si un pigment auriu si fard negru mat-cu ajutorul carora a realizat un smokey eye make up-pe ten a aplicat un fond de ten compact si iluminator argintiu pentru a realiza un efect de piele uda.
   Pe buze s-a aplicat un gloss natural pentru a pastra echilibru intre machiajul  ochilor si gura.
      Dupa pauza de cafea Alex si-a prezentat programa cursurilor de machiaj pe care le va tine sub egida Kryolan-si anume curs basic-pro si master.
    S-a mentionat si importanta machiajului airbrush si a machiajelor pentru mulatre.
     La final s-au acordat diplome de participare.
    CONCLUZIE: Pe scurt-fiind fan declarat al produselor kryolan nu puteam rata acest seminar.M-am bucurat sa fiu alaturi de atatea fete-seminarul a avut participare mare -insa f putini artisti si foarte multe cosmeticene.La seminar ma asteptam sa existe si vanzare de produse fiind un seminar destinat exclusiv promovarii brandului-dar ca si anul trecut-au fost pe masa de vanzare-doar vreo 10 produse in total.
          De asemenea am ramas foarte dezamagita sa remarc tocmai faptul ca best sellerurile nu erau prezente-si mai mult de atat-nici nu exista pe stoc-si ca sa le comanzi-nu poti purcede on line ci trebuie sa faci comanda la top line Timisoara si de aici comanda merge la Bucuresti si etc.Anul trecut la fel s-a procedat cu comenzile si am asteptat pentru o paleta de corectoare cel putin o luna in conditiile in care l-am sunat pe distributior si l-am stresat si l-am implorat de-a dreptul sa aduca paleta care am comandat-o la seminar de parca interesul nu era si al lui sa faca vanzare de produse ci doar al meu.
   Oricum per total-un seminar reusit-Alex e un tip haios si cunoaste foarte bine produsele cu care lucreaza si le promoveaza si atmosfera a fost ok si la seminar.


  Ramane sa vedem anul acesta cat de bine organizat va fi Top line-ul pe partea de distributie.





7 comentarii:

  1. Buna! As avea si eu o intrebare daca ma poti ajuta te rog. Eram pe cale sa-mi comand o paleta de rujuri Kryolan (cea cu 12 nuante), insa dupa ce am citit postarea ta, in care spuneai ca au un miros ciudat si destul de persistent, nu stiu daca sa-mi mai comand sau nu. Mi-ai putea spune te rog, chiar asa de rau miros? Adica isi merita banii, tinand cont de "parfumul" lor? Stiu ca ai zis ca au putere mare de acoperire, insa acum am ramas indecisa.. Sau recomanda-mi te rog o paleta cu mai multe nuante, ca si aceasta de la Kryolan, care sa fie foarte buna si sa nu aibe miros sau macar sa aiba un miros placut. Multumesc frumos :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna Lora:)eu am folosit mult timp paleta kryolan-nu mai stiu care..parca avea 18 nuante..:)cea mica:)si culorile erau extrem de pigmentate-si le puteai combina intre ele..insa:)nu mi-a placut niciodata mirosul produselor kryolan-asa imi aducea aminte..de parfumurile oldies:)poti incerca palete de buze-de la atelier paris-noi la scoala ne avem in dotare-costa in jur de 170 de ron 5 nuante sau palete personalizate makeup for ever-care le gasesti la buticul pro din bucuresti sau se vireaza via curier prin tara:)te pup

      Ștergere
    2. Multumesc frumos pt raspuns :). Da, m-am gandit la cele de la Atelier, insa mi-ar trebui 3-4 palete ca sa acopar cam toate nuantele care erau in paleta Kryolan. N-as putea spune nici macar o secunda ca nu sunt bune, pentru ca am destule produse Atelier deja, insa ma gandesc ca de cei 165 lei, mai bine imi iau o paleta de farduri, daca intelegi ce vreau sa zic :)). De aceea ma gandeam la cea de la Kryolan, sunt multe culori, iar pretul e foarte rezonabil ( asta daca o cumpar de pe site-urile din strainatate). Chiar nu stiu ce sa aleg ..

      Ștergere
  2. Si oare cum sunt paletele MUFE personalizate? Aleg eu ce nuante sa aiba paleta? Sunt palete doar cu 5 nuante sau pot sa fie si cu mai multe culori? Mi-ai putea spune cumva si un pret estimativ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Preturile de la mufe le poti afla de la ei-suni la nr de telefon afista pe pagina makeup for ever romania-si cei de la magazin au detalii:)ei au palete gata formate din 5 culori si palete de refill pe care ti le poti personaliza in voie -dupa bunul plac:)nuantele sunt exact aceleasi ca si cele de pe site-ul international makeup for ever :)pret estimaativ nu stiu nici eu din cap:)ca nu reprezint niciunul din brandurile astea:)pe blog scriu strict de opinile mele personale;)

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am si eu cateva intrebari, ma numesc Kira, sunt foarte pasionata de arta de mica si am terminat un curs de make-up recent.. insa pe tot pacursul 'adolescentei' am avut bariere cu parintii legate de tot ce tine de arta. Mi-as dori sa aflu mai multe despre Kryolan, avand in vedere ca am lucrat cu produse de la acest brand..se mai tin seminarii? tur de fabrica sau orice...un simplu ajutor?

    RăspundețiȘtergere