luni, 28 noiembrie 2011

PENSULELE REAL TECHNIQUES BY SAM CHAPMAN

   Pentru mine mai important decat produsele de make up sunt pensulele in sine.La inceput in domeniu habar nu aveam ce face o pensula buna-dar acum dupa prima utilizare pot sa imi dau seama daca si-a meritat banii sau nu si de obicei nu ma inseala simturile.
       Recent mi-am cumparat o trusa de pensule la care i se face multa reclama pe net.Si dupa cum intuitia nu m-a inselat-la ce se face prea multa reclama-nu e chiar cel mai grozav lucru din lume.
         CORE COLLECTION-setul de 4 pensule create de make up artistul Samantha Chapman-cunoscuta si sub numele de pixiwoo-este format din pensula de fond de ten-pensula de contour -pensula de pudra/blush si pensula de corector.
         Pensulele sunt facute din taklon-au parul moale si placut.
       Ce nu imi place la ele?Dimensiunea in primul rand.Sunt pensule facute parca pentru copilasi.Mi se par mici ca si dimensiuni si destul de greu de lucrat cu ele.
           Cea care imi place intr-adevar este pensula de contur cu care poti aplica si highlight sau blush.
           Pensula de pudra/pudra minerala-este foarte mica si mi se pare destul de greu de folosit-poate as folosi-o pe post de kabuki brush cu coada mai lunga.
          Pensula de corector este foarte mica-cu ea as corecta numai mici imperfectiuni si cam atat-sau poate as incerca sa aplic rujul.
         Pensula de find de ten m-a dezamagit foarte tare.Este o pensula atat de mica,incat ti-ar lua ani de zile sa aplici un fond de ten,iar ca sa o folosesti pe post de pensula de corector e prea mare.
         Concluzie:     Setul este menit sa ii ajute pe cei ce sunt noi in domeniu make upului.Ca si raport calitate pret sunt ok-insa e bine inca de la inceput sa te obisnuiesti cu pensule de dimensiune reala-pentru ca nici noi nu avem fete de pitici sau nu machiem copii.

Un comentariu: