miercuri, 11 ianuarie 2012

BEAUTY IS IN THE EYE OF THE BEHOLDER

1. No matter how much you weigh, you’re still too fat
2. No matter how skinny you are, you’ll never be skinny enough
3. No matter what you look like, you’ll never be good enough


 
     Ma simteam depasita sa explic unor fete pe  care am avut sansa sa le  cunosc ca frumusetea este relativa.Nu avem parte de un sablon-fiecare este unic si frumos in felul lui de a fi.Toti suntem diferiti-nu exista un om identic cu noi pe pamant.Asta inseamna ca niciodata nu vom avea sansa sa stam fata in fata cu cineva si sa spunem ca este reflexia noastra in oglinda din punct de vedere fizic...
   O sa va intrebati de ce am simtit nevoia de o asemenea postare?Pentru ca eu la randul meu am trait un sentiment asemenator cu ceva vreme in urma-la un moment dat ajungi sa te simti urat si oribil in comparatie cu cei din jur.
   De vina sunt unii indivizi din societate care ajung sa impuna standarde de frumusete.Dar vina nu le apartine numai lor-ne aparatine noua tuturor care credem - a te incadra in anumite standarde de frumusete este normal.
  Uitandu-ma la emisiunea lui Botezatu -Next top model-mi-am spus...Asa ceva nu este posibil-el-Botezatu mare creator de moda sa inceapa sa urle-graselor obezelor-burtoaselor-unor femei care trebuia sa le pui sa pozeze din fata pentru ca daca le puneai din profil le cautai cu lupa..Cine e Botezatu si cine sunt creatorii de moda care impun standarde de frumusete-sau cei din televiziune care selecteaza pe spranceana femeile-dintre cele mai tinere pe cele mai tinere...
   Eu una m-am saturat sa vad asemenea discriminari prin lume-bazate pe greutate,varsta,culoare a pielii.Nimeni nu are dreptul sa impuna standarde si reguli de frumusete.
  Frumusetea este in ochii celui ce priveste-ce iti place tie sigur nu imi va place mie-dar poate va place lui x si nu va place lui y.Deci putem stabili noi ca si oameni o regula universala a ceea ce inseamna frumos?NU
   Madalina Manole si multi alti artisti-au fost lasati in umbra pentru ca le-a trecut varsta"fizica"-desi vocea lor era impecabila-insa nu dadeau bine pe sticla si prostimea nu placea fizicul lor..era nevoie de niste siliconate in curul gol care sa isi arate organele sexuale tot la a 2 miscare de fusta sau de alex velea care sa isi arate muschii sau connet r sa incerce sa fie o copie penibila a lui Jackson.
  Eu zic sa declaram razboi regulilor penibile si sa incepem sa ne iubim asa cum suntem.NU trebuie sa existe standard de frumusete de 90-60-90.Nu trebuie sa existe manechine anorexice care sa poarte peruci si sa faca perfuzii ca sa poata supravietui si nici creatori de moda grasi care sa impuna asemenea standarde penibile.
  Cred ca acesti creatori de moda au creat mitul 90-60-90 pentru ca sa nu faca rochiile pe o mie de marimi-ci pe o marime standard in care incearca sa le inghesuie pe toate manechinile.NU intri in rochie-vai si amar..nu esti model-daca cumva ai 89 la sani si 95 la fund..Esti obeza.
 In lumea modei de preferat este sa fi femeia coaste goale-nu se mai poarta nici snur.Credeam ca odata cu moartea unui model celebru datorita anorexiei o sa se schimbe ceva in lumea modei-dar din nefericire e din ce in ce mai rau.Cu cat te sufla vantul mai tare cu atat esti mai deosebit.
   Sa nu ma intelegeti gresit-nu fac reclama la ideea-sa fim grasi e ok.Si de aia critic atat de intens lumea modei.Am vrut doar sa explic celor care inca nu si-au gasit fericirea in viata si inca cauta acel standard sa se incadreze-suntem UNICI.
  O viata sanatoasa presupune sport-mult(eu sunt mare fan sport cine ma cunoaste stie)mancare sanatoasa si fara excese si cel mai important-fericire.
Sa fi fericit ca esti sanatos si frumos,ca esti deosebit si nu exista altul ca si tine,ca frumusetea ta nu o va avea nimeni si depinde de tine sa stii sa te scoti in evidenta.
Sa nu existe nimeni sa iti impuna reguli peste reguli despre cum sa te imbraci si cum trebuie sa arati.
Tine minte vorba lui Bruno Mars  :
When I see your face, there's not a thing that I would change
Cause you're amazing, just the way you are
And when you smile, the whole world stops and stares for a while
Because girl you're amazing, just the way you are...



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu