duminică, 22 ianuarie 2012

TARG PENTRU MIRESE-EDITIA 2


     Poate printre cele mai asteptate evenimente din Timisoara-targul pentru viitori miri si mirese a avut loc in cladirea Operei si a Casei Tineretului.
   Dupa ce editia anterioara a avut loc la Centrului  de Afaceri  si a fost un adevarat succes si aceasta organizare sub egida Dovi's Style a fost cu totul deosebita.
  Opera din Timisoara a fost un spatiu prea mic pentru multimea dornica sa vada aranjamente florale deosebite si sa incerce rochii de mireasa-sa vada invitatii de nunta sau botez, modele de torturi sau albume foto deosebite.
 Dintre firmele expozante  m-au impresionat -Glamour Mariage si Fortuna Events  pe partea de decoruri.
  Categoria de fotografie a fost bine reprezentata de Ovidiu Ciba Photography, Ankh Media si Foto Mateiu.
   Mi-au placut mult si modelele de torturi expuse de catre Codrina si Ottima Pan si mai ales mi-au placut torturile cu decoratiuni de flori naturale.
  Cele mai frumoase rochii de mireasa au fost cele de la Sposa Toscana.
  Am mai vazut de asemenea-lumanari si pahare personalizate.


Ce nu am vazut?
Costume de mire-absolut inexistente.
Pantofi de mireasa sau mire -inexistenti.


   Imi face o deosebita placere sa particip la targuri de acest gen.Mereu este o experienta unica in a vedea cele mai noi trenduri in decoratiuni,cele mai bune oferte ale restaurantelor  si salilor de nunta din Timisoara,cele mai frumoase si moderne aranjamente florale,cele mai minunate rochii de mireasa si albume foto deosebite si mai ales imi place sa particip la degustari de prajituri.
  Pentru cei ce isi organizeaza nunta sau botezul acest an -este un prilej minunat pentru a alege cei mai buni furnizori care ii vor ajuta in organizarea unui eveniment de vis.
Ps.am ramas placut impresionata de un mic fluturas pe care nu stiu cine mi l-a strecurat in mana-scrie pe el inchiriez porumbei albi pentru nunti.
Pe mine m-a cucerit iremediabil.Sigur voi contacta weddingpigeons.ro pentru evenimentul meu.
Voi ati fost la targ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu