luni, 6 februarie 2012

MAKE UP FOR EVER HD FOUNDATION

  Pentru ca foarte multe fete cu care povestesc despre make up ma intreaba de produsele Make up for Ever azi am decis sa vorbesc despre fondul de ten HD-high definition.
 CREATED FOR PROS-PERFECT FOR YOU-fond de ten invizibil atat pentru camera de pozat/filmat cat si cu ochiul liber.Creat in peste 20 de nuante -disponibile pentru fiecare nuanta posibila de ten-are inclus in formula agenti de hidratare si lasa un ten perfect,luminos  si hidratat.
De asemenea este foarte usor de aplicat si are o rezistenta sporita.

Ce cred eu:
Folosesc fondul de ten HD de peste un an de zile atat pe mine personal si l-am folosit si pe fetele pe care le-am machiat, in mod deosebit pe mirese.Este usor de aplicat atat cu degetele cat si cu pensula de fond de ten sau cu bureti de machiaj.Se intinde uniform si nu lasa urme sau pete.Daca este aplicat peste primer-ul din aceasi gama face un ten perfect de reviste.
  Mi-a fost destul de usor sa imi aleg nuanta mea-pentru ca am avut la dispozitie nenumarate nuante astfel incat am ales cea perfecta.
  Il recomand cu incredere oricarui tip de ten-si pe orice anotimp.Iarna nu usuca tenul-vara nu se topeste de la caldura.Rezultatul este un ten impecabil  si perfect.In toate sedintele foto la care am participat am folosit acest fond de ten.Inca de la inceput s-a remarcat calitatea aceastuia de catre fotografii cu care am colaborat.
  Uneori ,cand doresc o rezistenta extraordinara a acestuia il pudrez cu pudra HD de la Make up for Ever.
Ramane doar sa il testati personal.Mie imi place si cred ca va ramane un must have in trusa mea de make up alaturi de primerul HD si pudra HD.

Produsele Make up for Ever se gasesc la Bucuresti iar pentru persoanele  din afara capitalei  informatii puteti obtine la nr de tel-021 - 411 89 35 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu