duminică, 19 februarie 2012

PRODUSELE LUNII FEBRUARIE

  Am sa incerc sa fac o mica lista lunara de produse pe care le folosesc des si care imi plac.
De obicei produsele care imi plac cel mai mult sunt si cele recent achizitionate-si cum eu chiar cumpar lunar machiaje-iata ce am pe masuta mea de make -up:
1.BENEFIT ONE HOT MINUTE-mi-am dorit de mult pudra aceasta pentru ca in general imi plac pudrele de highlight si cele putin bronzante.Imi place efectul ei natural pe piele si modul usor de o aplica.
Asa cum spune si reclama-you are sexy in seconds.
Merita incercata-o gasiti la Sephora-eu am prins-o destul de greu-in Timisoara magazinul e extrem de prost aprovizionat.
2.PIGMENTUL MAC-COOPER SPARKLE-recent achizitionat la indemnul unui mare artist Mac(Mihaela)-il ador.
Asa cum este si numele pigmentului-la fel de puternica este si culoarea.
3.HD FOUNDATION-MAKE UP FOR EVER-deja cred ca am scris atat de mult despre acest fond de ten -incat cuvintele sunt de prisos-merita cumparat si incercat.
Se poate comanda in provincie prin curier-de pe pagina de facebook Make up for Ever Romania.
4.AQUA CREAMS -tot Make up for Ever-sunt senzationale.
In general in viata de zi cu zi-cei care ma cunosc stiu ca port machiaj minimal-mascara, fond de ten si gloss-iar pe ochi un aqua cream numarul fie 13 fie 16-pentru un minunat efect natural.
5.PLICULETELE CU ARGILA-ASLAVITAL-pentru masti de fata(Ovi m-a invatat sa le folosesc cu ani in urma)-pentru masti bio pe care le realizez cu diferite ingrediente.
6.APA TERMALA AVENE-eu o folosesc mereu-inainte si dupa demachiat-peste machiaj si oricand in timpul zilei e la mine in poseta.
Care sunt produsele voastre preferate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu